Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě že jsem si to přečetla Zuzanko, konečně vím, o co přicházím. Radši bych jela na ten sborový zpěv, ale úplně nejradši ke svému 13 dní supernovému vnoučkovi Kiliánkovi. Už se těším na vánoce. To bude ta pravá atmosféra. R^

1 0
možnosti
Foto

R^tak to moc romanticky vánoční zájezd nebyl:-/

-ale svým způsobem poučný a k zasmání-a jako inspirace pro napsání skvělého blogu k nezaplaceníR^

1 0
možnosti
Foto

R^Tak na hromadný zájezd na velké trhy by mě nikdo nedostal!;-D

1 0
možnosti
DV

D93a73v72i96d 98V85l13k

4. 12. 2017 20:47

Zuzi, Ty jsi mě úplně utahala;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak ať se výlet i ta správná atmosféra vydaří!R^:-)

0 0
možnosti
JS

R^jak já Ti holka rozumím...

1 0
možnosti
PV

Vánoční šílenství je pro mě naprosto cizí - skutečně nemá smysl zápasit o nejlepší dárek, nemá smysl vygruntovat celý byt, není důležité mít stůl prohnutý od cukroví a chlebíčků - jediné co je doopravdy důležité je můžu mít někoho rád a někdo má rád mě - skutečně si nemyslím, že bych měl někoho raději za to že by mi dal nový ifon nebo jiné nesmysly ;-)

„Všechno, co se dá spravit penězi, je laciné.“ - Erich Maria Remarque

3 0
možnosti
Foto

R^Teda Zuzi, takový zájezd jsem nikdy nepodniknul a vůbec mi to nechybí. Užij si ten letošní sborový, určitě bude lepší:-)

2 0
možnosti
Foto

Já si to vyzkoušela a nic moc teda. Jo, prodloužený víkend s kamarády a ještě k tomu zpívání, to je jiná liga!

0 0
možnosti
RE

Pěkné čtení a vzpomínáníR^ Ono je to tak nějak pořád stejné:)

https://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=393946

1 0
možnosti
Foto

Romane, dík za pochvalu!

0 0
možnosti
Foto

Přeji úspěch koncertu a užij si to v té správné náladě;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik