Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fajn..Vtipem nešetříte, a to je dobře..

0 0
možnosti

;-)R^ gratuluju Ti, Zuzi - jsi rentiérka s prací pro zábavu, tělocvik jako bonus, pan Zajíc už moc nepřekvapí zlobením, holka, užívej si to naplno!V

1 0
možnosti
Foto

Když je spokojenost, není co dodat. Hlavně aby měl člověk i zdraví a pohodu víc než "tak akorát" (já vím, zní to trochu neskromně).R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Taky si představuji, že ji budu mít doma velkou a makám na tom. Ale jako to tak vidím, bude šedivej průměr.

Dobrý blog, Zuzko. R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, dík! A neboj, nějakou mít budeš!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, hlavně si to užij ve zdraví i manžel, v opačném případě nepomůžou ani miliony;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^tak jak jsem si minule stačila všimnout, nepřipadá mi že byste se musela trápi kily navícR^:-)

1 0
možnosti
Foto

No...zato já vím svoje o svých kilech ;-)

0 0
možnosti

D29a21v21i36d 11V45l46k

30. 10. 2017 15:25

Zuzi, ty jsi akorát. A do kolika tu hypotéku budeš splácet do 80-ti??? Já ještě 9 let.To bude pak mejdan až to splatím :-)

1 0
možnosti
Foto

Davidku, já ještě šest let. Taky bude mejdan, jestli do tý doby nepotkám Alzheimera

0 0
možnosti
Foto

J23a36n66a 14M78a40j53o10v76á

30. 10. 2017 14:07

Zuzi, vy jste neuvěřitelný živel :-))

1 0
možnosti
Foto

Jani, dík, ovšem někdy jsem takovej...uťápnutej živlík, to když na mě přijdou chmury. Ale naštěstí jim nedávám prostor!

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Mít "rentu" tak akorát je určitě fajn. O ostatním nemluvě. Hlavně, že není nuda. Rozhodně se nemusíš bát, že umřeš u Vltavy při krmení holubů;-).

2 0
možnosti
Foto

J16a70n 83P21r84a63ž14á84k

30. 10. 2017 12:08

R^Zuzi, Ty se přibrání kil rozhodně bát nemusíš. Jsi totiž typ člověka, který se nikdy nebude nudit a vždycky si najde, jak vyplnit svůj čas. Neber to jako strašení, ale jako poklonu:-);-D

2 0
možnosti
Foto

no jo, když já tak ráda vařím a jím...

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik