Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

musela si přijet úplně rozmáchaná :-)

1 0
možnosti
Foto

to teda! Ale už jsem oschla...

0 0
možnosti

D55a30v11i59d 50V58l42k

24. 10. 2017 19:27

A kde je fotka Zuzky v oranžových plavkách ala Pamela Anderson???Krásný bazén Zuzi:-)

1 0
možnosti
Foto

Davidku! Já fotím jen krásný panoramata!;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Ta černobílá zvěř zas tak krotká nevypadá.;-)

1 0
možnosti
Foto

:-):-(:-):-(:-);-DV prostě -... přání, závist, potěšení duše, smutek, naděje že takyněkdy, hahá jo to je pro nás tady při tom hnusnopočasí od tebe náplast a radost?! tak jsi zlatá a dík, Zuzko aR^ za tu stopu jako z Měsíce.)

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Pohodička, jen mi vrtá hlavou, jak lze zanechat takovou stopu v písku? Normálně se člověk proboří.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

...jsem se taky probořila. Tohle je hra světla a stínu. Kouzlo nechtěného,

2 0
možnosti

fajnova rijnova terapie, Zuzko

1 0
možnosti
Foto

J24a78n 45P59r93a96ž64á98k

23. 10. 2017 10:04

R^To je nádhera, Zuzi. Krásné uklidnění při pondělku:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, tak příjemné zateplení, díkyR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzano, stopa nestopa, ty se tam vrátíš! Moc hezká vzpomínková repka! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Všechno je to úžasné, ale jednu věc, pro mě víc než podstatnou, Turecké nemá: korálové moře. Teprve v Rudém moři zažije člověk ty nejbáječnější "vodní" chvíle. Teprve tam jsou zážitky z dovolené komplexní: moře a pevnina tvoří dvě strany jedné mince. Proto říkám: Vzhůru do Egypta! (Ale jinak parádní fotoblog - R^)

0 0
možnosti
Foto

Pane Stejskale, dík za návštěvu a pochvalu! Mně moře turecké stačí, neb já prostě pod vodu hlavu nestrčím. :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik