Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Jsem sám doma, ale Sama doma nesleduji..Ovšem ten přenos z MS v lyžování určitě - tam jsem neslezl od obrazovky..A nebylo to pod psa, i když prášky byly od psa..

1 0
možnosti
JS

;-D Pecka, Zuzi - takových lidí kdyby bylo víc, světu by se líp dejchaloR^

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle je jistojistě pravda, protože na tohle by nikdo jen tak nepřišel. Dobrý.....R^

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, máš pravdu, je to pravda pravdoucí!

1 0
možnosti
Foto

Sežral psovi prášky.;-D;-D;-D To jsem ještě neslyšela!;-)

1 0
možnosti
Foto

Však se to taky jen tak někomu nestane! ;-)

1 0
možnosti
Foto

To nevymyslis , to se musí stat:-))))

1 0
možnosti
DV

D60a54v65i71d 11V28l63k

25. 9. 2017 16:20

Skvělé Zuzi, skvělé.Ty jsi prostě třídaR^

1 0
možnosti
Foto

Davidku, děkuju za poklonu! Potěšila mě.

0 0
možnosti
Foto

R^Ještě, že ty boty nereklamoval, Zuzi. To by se mu taky mohlo stát něco podobného, jako mému sousedovi, když přišel do prodejny s rozpadlýma botama a prodavačku mu sdělila: "Milej pane, vy jste v těch botách chodil, tak to my vám nemůžeme uznat.";-)

3 0
možnosti
Foto

Zuzana Promiň Nečetl jsem to celé ale ten důvod mě velmi připomíná film Já truchlivý Bůh s Milošem Kopeckým a s Pavlem Landovským.

Miloš Kopecký inscenoval oplodnění mladé umělkyně tak zvaným řeckým režisérem.

Bikeway Píšu z Řecka konkrétně z Kréty

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik