Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen ještě - pozdravuji Vás a také všechny spolupracovníky, co Sama doma tvoří a díky za inteligentní a prima pořad. Ať Vám elán vydrží. R^!R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, dík! Tenhle pořad bych normálně nesledovala, neb v době vysílání jsem byla vždycky v práci, ale teď si to užívám. Není to sice až tak můj šálek kafe jako pro divačku,;-) ale jako přímá účastnice jsem si nemohla přát nic lepšího. V

0 0
možnosti

Mám Zuzanko radost s Vámi, občas při tomhle magazínu vařím oběd, nebo peču něco sladkého a hlavně poslouchám. Moc sympatičtí jsou hosté a člověk se toho tam dost dozví. Perfektní pro maminky na rodičovské dovolené, pro ty je tam rad asi nejvíc. Není nad to, pracovat s prima kolektivem - a ráda!! Hezkou neděli. R^:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to mi stálo za to, abych počkala na rozuzlení:-). Blahopřeji, buďte v nové práci šťastná. Já jsem, do práce se každé ráno těším. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju! Za počkání a za přečtení!

0 0
možnosti
Foto

:-):-):-) A z toho všeho by mi asi bylo nejvíc líto, že bych u kávy nestíhal rakvičky a trubičky :-);-D:-)

1 0
možnosti

D78a54v74i62d 81V51l13k

9. 9. 2017 9:37

Sákryš, tak za půl roku počítám to budeš moderovat.A chudák pan Zajíc sedí furt sám doma a nikdo mu neuvaří Moravskýcho vrabce se zelím a šesti.:-(:-)

0 0
možnosti
Foto

Davidku, neboj, já pana Zajíce nešidím! ;-)

0 0
možnosti
Foto

zvláště volnej pátek je dobrej:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak to Zuzko moc gratuluji!! Dobrý start přeji!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, dík! To víš, já pracuju ráda a dokud to jde...

1 0
možnosti

R^joooooo!V

Zasloužíš si to, Zuziku :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Jsem si říkala, že tam bude zápletka.;-)

1 0
možnosti