Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle nedělej, tohle není blog, ale špagát. Dovolím si však odhadnout, že vypadáš velmi dobře, a tak to určitě nebyla mise v Mali nebo čištění kanálů v Praze. Taky se těším na pokračování...R^

1 0
možnosti

Zuzanko, to víte, že jsem taky napnutá jak špagátek - a pár scénářů si po svých 42 letech praxe taky umím představit. Ale ať to bude, co to bude, nejlepší na tom je ono optimistické konstatování "pěkná práce to byla". Myslím si, že když se zadaří a člověk může dělat to, co dělá rád - a ještě mu za to platí... To je životní klika. Tak teď jsem zvědavá na pokračování - a přeji Vám tu kliku dál. R^VR^

0 0
možnosti
Foto

Zuzano, ty nám teda dáváš! Ivana je na prášky! ;-D

1 0
možnosti
JS

Granuluji převelice, Zuziku a počkám si:-)R^

1 0
možnosti
VF

Také jsem zažila závratnou kariéru (za vraty). Vylezla jsem na vrata a vozila jsem se na nich od zdi až k pevné části. Rodiče mi ji ale ukončili.

Pozadí jsem nemalovala, naštěstí mi pozadí nemalovali ani rodičové, neb jsem (mimo ničení vrat) byla dítko způsobné.

Ta čeština je ale zajímavá řeč, že.;-)

4 0
možnosti
Foto

Zuzko, díky za vyprávění, budu se těšit na pokračování.R^

1 0
možnosti
DP

Zuzano, tak co nejdřív hoď na plac rozuzlení , dokud nebude, tak já ze samého napětí nebudu moct spát;-)

2 0
možnosti
Foto

R^musíte věřit že to nejlepší máte před sebou:-)

1 0
možnosti
Foto

ZUZKO,život je jedno velké překvapení, prostě Non stop.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ale Zuzi, ať už se to bude ubírat kamkoli, tak veř, že to pravé ořechové začne teprve teď.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik