Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, hezky jste si to škobrtali R^

1 0
možnosti

Ze se nestydite tak vyzdvihovat to prohnile Rakousko. Nevite snad jak Masaryk po nasem odtrhnuti porucil odrakusactit?! ;))

0 1
možnosti

Potvrzuji Vaše slova - jste správná blogerka..;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^:-)...přeju a závidím a chválím...jsem tři v jednom;-) Zuzo... a tvůj blog hezký ve všem.

2 0
možnosti
Foto

Radko, to je hezký....děkuju!

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^V Lublani jsme byli před nevímužkolika lety... Vybavuju si jen to, že pršelo a měla jsem blbé boty, které se promáčely. V těch jediných odolných jsem si na Triglavu tak sedřela nohy, že bych si je nevzala ani za zlatý prase.

0 0
možnosti

Nojo,

take to ti mohle bejt tak krasne a ciste. Pred 99 lety jsme byli take Rakousko, dnes je spis nam ousko.

2 0
možnosti
Foto

Tak to byla paráda, pěkné fotky. Tohle je prima, za to léto toho lůze vidět pěkného. Zuzko, moc díky.:-)

2 0
možnosti

M87i51l54a75n 57Z74a14j96i52c

22. 8. 2017 16:15

Tak to vypadá, že jednou Zajíci obsadí celé Rakousko :-). Krásné fotografie vystihují jak to tady v Rakousku vypadá.

3 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,69
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik