Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D49a78v75i18d 62V67l31k

11. 8. 2017 12:10

Já teda moc nezpívám .....................Radši!!

0 0
možnosti

Škrdlovice jsou také pojem ve světě sklářů - co vím, tvořili tam ti nejslavnější v minulém století - Ježek, Beránek, Vízner. Docela by mě zajímalo, jak je to s touhle sklářskou tradicí dnes. Já to tam, bohužel, vůbec neznám. A líčíte to moc pěkně. I jinak Zuzanko moc hezky napsáno. Kdo jednou zpíval ve sboru, nikdy už na to nezapomene. Zdravím. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Moc krásné soustředění a krásná fotka. Už se těším, až se budou zase soustřeďovat blogeři.R^

1 0
možnosti
Foto

Sońo, dík za pochvalu a taky se těším na soustředění blogerské!

0 0
možnosti
Foto

R^ Hrozně ráda zpívám ,ale blbě se to nese, tak raději poslouchám nebo pokud je to možné tancuju;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzano, ty se máš... Nemohla bych vám třeba obracet noty? ;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Určitě by to uvítali chlapi! Nebo naše klavíristka Jitka ;-)

0 0
možnosti
Foto

J87a56n57a 28M26a67j86o30v87á

10. 8. 2017 14:13

Zuzi, to musela být paráda :-). Zpívala jsem jen do 17,ale na soustředění a tábory vzpomínám dodnes :-)

1 0
možnosti
Foto

Byla, jako vždycky! A zpívat se dá v každém věku!

1 0
možnosti
MV

tomu rikam prázniny...!

1 0
možnosti
Foto

no viď? A to jsem zapomněla na grilování u Milana na začátku prázdnin!

0 0
možnosti
Foto

To pěvecký soustředění muselo být fajn! :-)R^ Já si požitek ze zpěvu "užívám" pouze, když není nikdo na doslech. Nemám zrovna hudební hlas, za to sluch celkem jo. Budete mít někdy z Praze koncert?

Hezký den, Zuzko.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Muzeum klavírů u nás ve Žďáře? To už se dávno odstěhovalo do Prahy. A Muzeum knihy? To ho následovalo :-) asi na Vysočině není na kulturu místo. Taková je doba. A restaurace Pavlač? Inu, občas tam někdo ještě zajde, ale stojí to tam za vyliž kapsu. Kdo vám nakecal, že se tam dá najíst?

0 0
možnosti
JB

J78i10ř92í 17B15o71č91e91k

10. 8. 2017 11:09

tak jsem si vás vygůglil a jde vám to opravdu pěkně

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik