Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzko taky mám doma takového šikulu, i když je to Šuma, nic mi šuma fuk nebývá. Tedy aspoň to, do čeho se opře. Pěkně jsem si početla a pozdravuji. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko a někdy nejen pan Zajíc!;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, to je teď IN, všechno co přežije záruční dobu má po ní poněkud jepičí život, až na úplné výjimky. Naše žárovky v kuchyni ;-DR^

1 0
možnosti

Skoro jako u nás, ale to už napsala i p. Jana, takže, fakt neopisuju.

A už dlouho mám chuť "ledacos" prásknout, ale když on ten můj zápasník má pořád páru...

Moc hezkéR^

1 0
možnosti
Foto

J80a94n10a 16M24a77j72o81v39á

26. 7. 2017 19:24

A to bych si ráda početla.

Mám pocit, že historky s mými ajťáky jsou natolik "situační", že napsané se úplně ztratí. Až je mi to líto.

Ale zase jsem asi majitelkou nejexkluzivnějšího vyznání lásky, jaké by člověka napadlo :-)))

0 0
možnosti
Foto

J69a66n76a 43M37a53j43o51v51á

26. 7. 2017 14:54

Už poněkolikáté mám pocit, že je to u vás jako u nás, ačkoliv můj muž tedy nekutí. Ale zas dumá :-)).

Pobavila jsem se a jsem ráda, že už svítíte. (A čokoládu si určitě umíte zařídit tu správnou sama :-))

1 0
možnosti
Foto

Koukám, že máte doma docela veselo! ;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^Jó, Zuzi, s elktrikou se užije spousta legrace a se světly kór. Už dvakrát jsme zkracovali šňůru od proutěného lustru nad kuchyňským stolem, aby se na něm Sanťas nemohl houpat jak na houpačce. Snad už ten rošťák moc neporoste;-D

1 0
možnosti
Foto

R^;-DZuzko, hezké léto a piš!

1 0
možnosti

R^Zuzano, díky za úsměvný článek. ;-)Zrovna to, co sem dnes dopoledne potřeboval, abych mohl konečně nakopnout motor a taky se dostal z neveselé nálady, způsobené našim letos nekončícím "podzimem". Moje žena zase (jako už tolikrát dříve) lituje, že neumí česky, když sem četl Tvůj blog, tak se závistivě ptala, "čemu se zase směješ", ale tu humornou nuanci článku nejde přeložit. To je problém , se kterým se musíme vyrovnávat ve všech tak zvaných mezinárodních partnerstvích, i mně, i když já dost dobře ovládám řeč mé ženy, mi někdy "uteče" humorná nebo dojemná nuance článku, který pro změnu ona čte na počítači ve své mateřštině. Přeji Ti příjemný zbytek jak dnešního dne, tak i příjemných dnů dalších.:-)

1 0
možnosti
Foto

No, nakonec to pan Zajíc zvládl, ale bylo to nejspíše jen o fous.

Konstatuji, že u Zajíců musí být docela veselo.R^

1 0
možnosti
Foto

no on se pan Zajíc nezdá, ale on má padesátku! To jako zkoušku nebo co. Proto ho nějaký šusnutí nemůže rozházet.;-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS