Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smutne, velice smutne. Te nas "odesel" pred dvaceti ctyrmi lety a stale to clovek v sobe nosi.

0 0
možnosti
Foto

Ach jo, holka... To je vždycky smutný....

0 0
možnosti

Zuzi:-(, je mi to líto...

0 0
možnosti
Foto

Zuzko smutné čtení a jak ti rozumím. Prožil jsem to nedávno, byť by s pejskem.

0 0
možnosti

Vzalo mě to za srdce. Kdy by nás vlastně naši miláčkové neměli opouštět...

My to zažili před dvěma roky s naší Rituškou, v červenci. A tak je s námi, pod smuteční vrbou...)))

0 0
možnosti

To je mi líto, Zuzi. Moc líto.

0 0
možnosti

Ach, jo. Je to život, ale stejně to člověku urve kus srdce.

0 0
možnosti

Toho se vždycky bojím, ale je to cena za volnost Zuzanko. Je mi to s Vámi líto.V

0 0
možnosti
Foto

Přímo blbý začátek prázdnin.;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik