Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Je zajímavé, že nemoc plně propukne ve chvíli, kdy je už plyšák v bezpečí a má se dobře. Viděla jsem to několikrát.;-)

2 0
možnosti
Foto

Kláro, ano, je to tak. Taky jsem to už předtím zažila, i když ne v takové těžké formě.

1 0
možnosti
Foto

Jinak nemůžu R^ drž se MourečkuV

3 0
možnosti

R^:-)V cítil, že je milovaný a měl proč bojovat, ZuziV

2 0
možnosti

Takový malý špunt - a co všechno už si prožil. To je dobře, že se z toho dostal. Asi sice spotřeboval jeden ze svých 9 životů - ale ještě je jich přeci 8. Zdravím Vás Zuzanko i Mourka č. 2.R^:-)R^

4 0
možnosti
Foto

Zuzku, ač pejskař mnohé je mi známo. Krásný i ty zlý chvíle.

1 0
možnosti
Foto

Kdybych se musela znova narodit a třeba jako něco chlupatého, chci být u vás kočkou:-).

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik