Diskuse

Mylí tatínku aneb Pozdrav z prázdnin

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzanko nádhera, připomněla jste mi ty moje od našich dětí, co posílaly každé prázdniny od dědy a babičky. Jenže pohledy u nás doma mají zvláštní schopnost časem mizet v nenávratnu. Vydržel akorát dopejsek, vyrytý mou prvorozenou 4 letou holčičkou za závěsem těsně vedle okna. Ještě neznala písmenka a tak to byl formát A5 plný dopisních "vlnovek", pečlivě vyrytých čínskou propiskou - pamatujete, ryly nejvíce. Mockrát - to už byly děti větší - jsem si ho "četla" a srdíčko mi třepotalo, jak to rychle uteklo. Tak moc zdravím a ráda samozřejmě karmuji - VVV

1 0
možnosti

vyrytý do omítky na zdi - to jsem tam zapomněla napsat. Promiňte. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, upřímné pozdravy jsou vzácné. Dnes ti někdo popřeje hezký den, ale myslí to vážně? Nevím.R^

0 0
možnosti

J89i63ř45í 50B92o69č79e73k

12. 7. 2017 10:14

Moc hezké. Taky jsme pár poslali kupu pohledů z tábora a školy v přírodě poslali, oběma směry. I když mám dojem, že rodiče se na letní tábory těší víc než děti. Zrovna včera jsem potkal kolegu se štosem pohledů. když jsem se ptal, kde děti jsou, tak odpověděl: "Nevím, hlavně že jsou v pr...."

1 0
možnosti
Foto

Jo, to chápu. Jako vedoucí na táboře jsem se starala o některé hodně divoké děti a bylo mi jasné, že ozdravný pobyt je ozdravný především pro jejich rodiče.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jo! Před odjezdem koupit pohled se zvířátky a známku a pak ho zavčasu poslat, aby se dostal domů dřív než já.:-) A co teprve, když se rozdávala došlá pošta na ŠVP nebo později na soustředění. Mamka posílala vždycky pohled i dopis, abych měla radost dvakrát. I když mi třeba bylo už 17.;-D (A ty nervy, co vždycky měla, aby to poslala včas.)

1 0
možnosti

D56a66v23i19d 13V47l29k

11. 7. 2017 18:42

báječné Zuzko:-)

1 0
možnosti
Foto

Davidku, určitě jsi jako dítko taky psal skvěle z tábora!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, to jsou moc hezké vzpomínky. Také Mam takové perly. Např. Ze školy v přírodě, první třída. Pohled, adresa musela být předepsaná a ve sdeleni: 5 matematika. Toť vše.

1 0
možnosti

G36e52o16r74g92e 80H68o63l34y

11. 7. 2017 13:25

Hezky blog...ale bohuzel to "vsechno vodnes cas"....dnes dite musi mit sebou nejaky pristroj za tisice korun...prijemci te zpravy se pak objevi 169 reklam, zpravu zkontroluje tucet adminu, atd

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, krásný! Taky mám jeden takový pozdrav schovaný, je to koresponďák a úplně bez chyb;-)R^Vždycky mě potěší, když na něj kouknuV

1 0
možnosti
Foto

Jitko, bez chyb? To snad ani nejde!;-)

1 0
možnosti

R^

Já jsem na tábory z domova dostával "koresponďáky" s předepsanou adresou. :-)

1 0
možnosti
Foto

moje hrdé dítko odmítlo, že to zvládne sám, když je ten školák:-)

0 0
možnosti