Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Mně se vždy eklovalo sáhnout na mouchu, ale kámoš mne naučil chytat mouchy do dlaně/pěsti a pak s nimi praštit o zem. To teda byla zábava, nachechtali jsme se jak malí. Babička měla v kuchyni mucholapku visící od lustru, jenže jak byl nízký strop, tak byla nízko i mucholapka a bylo třeba se jí vyhýbat. Z těch mrtvolek se mi zvedal kufr. Manžel jednou šel na zahradě do boudy s nářadím pro rýč, měl rukavice. Jak koukal dopředu, nevšiml si nahoře aktivního vosího hnízda, do kterého bacil tím rýčem, no, zastavil se až v řece Střele. A v Karlových Varech, u nás na půdě, ve starém domě na kolonádě, byla vosí hnízda různých velikostí (to největší jak fotbalový míč), ale naštěstí prázdná, ony se ty potvory do stejných hnízd nevracejí. Jenže jednou, jak jsem luxovala gauč a obrátila polstry, tak dole bylo asi 5 cm2 vosích pláství! Polila jsem hadřík odlakovačem a flákla to tam, už se, mrchy, nevrátily.

1 0
možnosti
Foto

;-DJano, přesně takhle lovila mouchy moje maminka! Ale já se to prostě nenaučila.

0 0
možnosti

Mám podobnou alergii na mouchy a můj muž také Zuzanko. A tak máme v oknech sítě (důsledně ve všech) a ve dveřích síťové závěsy s magnety - to aby neproklouzly. Jedince, kteří se přeci jen vetřou, vraždíme bez milosti také. Zdravím :-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, tuhle jsem bojoval s jakousi neodbytnou sršání nebo co to bylo. Pak jsem vzal lopatu..... ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, pokud moucha jen na okamžik sedne na jakoukoliv potravinu, tuto již nejíst. Radí zdravotníci. A já až teď opožděně zjistil, že jsme nejen kolegové blogerští, ale také kolegové ve stejném nakladarelství. Hned rok po mé první knize, následovala první kniha VAŠE. Lovu zdar! R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Hodně mužských málo chlapů se na mě šklebí provokativně každý den...

1 0
možnosti
Foto

R^tak se slimáky a mouchami také nemám slitování-jinak jsem mírumilovná a ctím právo na život všech živých tvorů-kromě těch zmíněných;-D

1 0
možnosti
DS

Zuzi, mám to stejně. Kdysi jsme byli na dovolené u koní a tam měli v restauraci takovou tu pražičku zvědavých much. Prostě bylo chvilku bzzz, pak se ozvalo něco jako tssssss a bylo. v tu chvíli jsme si uvědomila, že jsem vlastně sadistka. Než jsem tušila, co to je za zvuk, malinko mi vadil, ale pak jsem se na něj těšila. Jednou si takovou užitečnou věc pořídím domů a zahodíme plácačky. Uznávám ,že to není romantické, ale praktické určitě :-). Tak mucholovu zdar :-)

1 0
možnosti
Foto

Mít plný dům i zahradu vícenohých a beznohých potvor, taky se ze mě stane vrah.;-)

Jako děti jsme mouchy plácali pro zábavu, rvali se o nejlepší plácačku a pak každé vystrojili pohřeb.;-D

1 0
možnosti
Foto

Mám kamaráda, který mouchy skvěle zabíjel zavařovací gumou. Využil chvíle, kdy si sedla a poté naprosto přesným zásahem i na dálku ji zlikvidoval. Prostě muší Vilém Tell. Zkoušel jsem to taky, úspěchy byly mizerné, tak jedna z deseti.

Poté mi sdělil, že jde o letitý trénink od mala, kdy soutěžil s bráchou o to, kdo bude mít více zásahů.

Takže Zuzko, každý chlap je trochu lovec.Co takhle navnadit pana Zajíce?

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, napsal jste to úžasně. Sám sebe jsem si představil jak se o to pokouším, ale při mé šikovnosti, vystřelil bych si voko ;-D;-D

0 0
možnosti
DV

D48a28v28i76d 74V74l85k

3. 7. 2017 15:59

Okurková sezóna jak višňa;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS