Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teda - vlnitá lepenka - to by mně v životě nenapadlo. Díky za tip Zuzanko, díky. Taky s nimi občas válčím. Moc zdravím. V

0 0
možnosti

zkus se povznést nad moly a ...nech Zajice zit!

0 0
možnosti

A pak, že holky nemaj smysl pro humor.

1 0
možnosti
Foto

Moly jsem "chytla" hned v prvním roce po vylétnutí z rodného hnízda. Dobře mi tak, spoustu let jsem se smála fanatickému přesýpání všeho pro vícenohé potvory poživatelného do pevně těsnících obalů. A nezabránilo tomu ani následné líčení kukel ve vazbách kuchařských knih!

0 0
možnosti
Foto

Tak to už pak jedině dát panu Zajíci ultimátum: buď já nebo ta stará piksla!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Likvidace pana Zajíce je krajní řešení /tedy možné, ale opravdu jako poslední/. Chápu, že bilaterální rozhovory ohledně krabic naprosto nepotřebného /v případě pana Zajíce přesně opačně, pozn.autora - muže/, by nejspíše neuspěly, neboť bys byla zavalena spoustou faktů, jak je vše potřebné a jak se to může hodit. Zbývá ono ženské a pokoutné - tedy vyčkat bezpečné vzdálenosti pana Zajíce od domova a POSTUPNÉ se jich zbavovat do příslušných kontejnerů. Současně nácvik před zrcadlem nechápavého obličeje v případě dotazu, kam zmizela některá z krabic. Náhlé zmizení většího počtu krabic by vzbudilo podezření, že pácháš zločin.

Za tuto radu prosím o poukázání příslušné částky na moje konto.

R^

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, tohle přesně dělám! je to ale běh na dlouhou trať. A příslušnou částku jsem poslala na konto Kruh bílého bezpečí. Sichr je sichr.

0 0
možnosti

;-)R^ Zuzi, jsi statečná žena :-)

A na ty slimejše je prý dobrý predátor kachna zvaná indický běžec http://www.ireceptar.cz/zvirata/hospodarska-zvirata/kachnu-ktera-sbira-slimaky-si-zamilujete-jak-chovat-indicke-bezce/

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, já ti řeknu, nemáš to s panem Zajícem jednoduché. Na druhé straně, oni ti cizáci se do domova dostávají všelijakými cestičkami. Zuzko, přeji pevné nervy R^

0 0
možnosti
Foto

:-)Moli potravní bývají otravní. Jednou se mi také kdesi namnožili a strašně dlouho jsem to místo hledala, dokud se mi po stropě v kuchyni nerozlezla armáda tučných, čerstvě vylíhnutých červů. Pak už bylo jednoduché najít zdroj. Naštěstí jsme v té době měli akvárka s rybičkami, tak jsme v nich tu invazi zkrmili:-).

0 0
možnosti

Krabice vystěhovat natajnacky a pana Zajíce obelhat, že v domku byli zloději, co ve dne v noci chodeji....a zvláště krabice chtějí... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,37
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik