Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, ze všech těch vět o ježibabě, kterou nazýváš tak mile, ježibabkou, je pro mě osobně nejcenější věta, ukrytá za nenápadným PS. A za tu větu ti dávám R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuju! Ale článek si to taky zaslouží, ne?;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak už víme, že TAM nikdo nechodí, ale KAM?;-D

P.S. Jsem ráda, že je vše ok!;-)

1 0
možnosti
Foto

To se právě neví, ale to nevadí. Já bych TAM stejně NEŠLA;-)

1 0
možnosti
Foto

Ježibabku bych osobně potkat nechtěla, bo "su nějaké chabrus na nervy" a asi bych z ní vyskočila z kůže. V MHD se člověk většinou nenudí, ani nepotřebuje medvídka mývala.R^:-)

Přeju pevné zdraví a nervy (při cestování s paní ke které NIKDO NECHODÍ).

1 0
možnosti
Foto

No ale zase je aspoň téma na blog!;-)

0 0
možnosti

Zuzko, mám ráda dobré konce, tak ať zdraví slouží dál.:-)

1 0
možnosti

Škoda že se neví, kde to je. Občas by se šiklo mít místo kde platí, že "Nikdo tam nechodí!!!". Zdravím Zuzanko :-):-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dano, asi v Klíčanech. Tam vždycky tahle paní přistupuje. :-P

0 0
možnosti

R^R^R^Zuzi, dobře napsáno, ale ještě lepčejší je ta histolkaV

1 0
možnosti

...a hlavně ten konec!!!

1 0
možnosti

Jo, to se člověk dozví věci... Ale já tam chodím, tedy na Fb a tak už vím, že jsi zdravuska:-)

1 0
možnosti
Foto

;-DTaky bych k ní nechodila loupat perníček. Měla aspoň bradavici na nose? Jinak gratuluju, že jsi OK:-).

1 0
možnosti

Měla jsem na nose bradavici. Panu doktorovi se nelíbila, tak mně ji odstranil. Mojí šestileté vnučce ale chybí - babi, s bradavicí vypadalas líp. A mám to!

1 0
možnosti
Foto

R^Tak tu poslední větu, Zuzi, nepřeřvou žádní Pepinové, i kdyby se rozhulákali všichni najednou i s Pepinkama. Jsem moc rád.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS