Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné. Díky. Ráda jsem si početla a před očima se mi odvíjel film. Jevíčko je kousek od nás :-)

1 0
možnosti

Máme takovéhle "domácí doktory" doma dva - jedna paní doktorka mi hlídá metabolismus a druhá zuby. Je to úleva. Chodíme k oběma celá rodina - dokonce i syn, co bydlí 50 km daleko si jezdí spravovat zuby domů. Víte Zuzanko, pro Vašeho tatínka a mé paní doktorky by žádné zákony ani nemuseli být. Oni se řídili aeskulapovou přísahou a měli rádi lidi. To dobrému doktorovi úplně stačí. Moc pěkně jsem si s Vámi početla a pozdravuji. V Posílám trochu pěkné - a stále platné - muziky: http://jdem.cz/c3sjc6. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Pěkná postavička ten pan Vykydal. Takových kolem nás běhá. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Tak já teda musím počkat, až moje dcera Adéla, účastnice srazu blogerů a literárně nadaná osoba začne psát své blogy o svém fotříkovi.

To si počteš......;-D

2 0
možnosti
DV

D32a86v33i56d 14V81l81k

24. 5. 2017 16:20

Hezká vzpomínka ZuzkoV:-)

0 0
možnosti
Foto

Jen obyčejný infarkt, taková smůla!;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Krásné, povídka mně pohladila po duši a připomněla mého tátu. Pohodové dětství.R^

1 0
možnosti
Foto

Krásné vyprávění, krásné vzpomínání... :-)V :-)

1 0
možnosti
Foto

Marku, dík za pochvalu a návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

Krásné vyznání z domoviny ( i mé);-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, jojo, bejvalo tam krásně...

1 0
možnosti
JS

R^bažanty jsme mívali na balkoně taky - ačkoli můj tatík byl je ing. v oboru agronomie ;-)

Užívej dnů ve zdraví:-)

1 0
možnosti
Foto

a kdo je u vás škubal? U nás maminka. Dnes je škube pan Zajíc.

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,52
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik