Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já ji vidím...tu kolující supici nad prosciuttem s gorgonzolou .... a to děcko nedá a nedá....;-D

1 0
možnosti
Foto

Svačiny maminkou s láskou připravená se dneska mezi dětmi moc nenosí. A fakt to hází do koše... Já jsem svoji svačinu dávala klukům, když jsem ji nemohla sníst.;-) Doma se razilo to, že jídlo se nesmí vyhodit, a kdybych přinesla zbytky zpět, byly by řeči.

2 0
možnosti
Foto

Můj tatínek co by školák snědl svačinu, ještě před příchodem, do školy. Měl to přísně zakázané od maminky. No aby, ho pán Bůh, nepotrestal, schovlt se pod most. Tam ho přece, nemohl vidět.:-) No hlad je hlad, dneska bychom, asi i prasátko vykrmili, s nedojezených svačin.R^

1 0
možnosti

:-)Zuzi, papání pro učitelky? Spíš zvažuji, že zbytky na podlahách ve škole nalézané, budu separovat a vyživovat bezdomovce v celých Nuslích ;-)

2 0
možnosti
Foto

Tomu bych i věřila. Když ekotým provádí rozbory košů, svačiny se objevují na můj vkus docela často.:-/

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, jestli na to uspořádáš petici, tak každopádně počítej s mým podpisem:-)

1 0
možnosti

R^Když já koncem čtyřicátých let chodil na základku (tehdy se tomu říkalo "národní") tak byla jiná doba, ještě dozníval poválečný nedostatek jídla, a tak si nikdo nemohl dovolit nad svojí svačinkou ohrnovat nos (o nějaké šunce tehdy nomohla být žádná řeč) a vše se snědlo do posledního drobečku.Tudíž paní učitelka (od začátku padesátých let už soudružka) neměla možnost, svačinu svých žáků "okusit". Tvůj návrh, Zuzano, na konci Tvého blugo se mi moc líbíl;-DNebylo by od věci navrhnout to zákonodárcům;-):-)

1 0
možnosti
Foto

dane, zato na mé svačině by si vždycky učitelka pošmákla, já jsem prakticky nejedla, byla jsem živá ze vzduchu. Takový tintítko...

1 0
možnosti

J35i33ř54í 98B61o44č79e42k

17. 5. 2017 11:58

Ono to už tady bylo. Marie Terezie nám sice uzákonila povinnou školní docházku, ale platy kantorů nějak zapomněla vyřešit. Takže ho platily rodiče a kdo neměl na zaplacení, přispěl alespoň teplou večeří, případně trochou dřeva na zátop

0 0
možnosti
Foto

Jirko, já vím, stačilo by oprášit tradici ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko a neexistoval tzv.pitný režim a podívej se;-Dhezké připomenutí minulosti dosti dávnéR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,41
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik