Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AZ

Dobrý den, paní Zuzano, nepřišel nám objednaný IT mág, tak jsem měla čas se proklikat registrací. Moc držím palce a s EKG můžete i k nám :-)

Ráda čtu Vaše blogy, děkuji za životní optimismus a nadhled.....

1 0
možnosti
Foto

Milá paní doktorko, jste můj anděl a moc si považuju, že k Vám se svou štítnou žlázou můžu chodit;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Zuzko, moc držím palce. Jsi statečná, já bych propadala panice. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, panika nepomůže. veselá mysl je půl zdraví, sice to je klišé, ale funguje to!

0 0
možnosti
Foto

J27a34n 26D73l43o27u41h33ý

16. 5. 2017 15:55

určitý typ nevěr se nedoceňuje.. některý zachrání i život ;) drž se Zuzko....

1 0
možnosti
Foto

Už tak nějak nechci opakovat napsané, ale prostě - držím pěsti, ať je histolka OK. R^

1 0
možnosti
JJ

Takže, pokud tomu dobře rozumím: Místo koblihářů zapracovali tuneláři, a výsledek jejich činnosti je v rukou alchymistů. Držím palce!

2 0
možnosti

Dýchá z Vás optimismus Zuzanko a to je nejlepší předpoklad pro dobré hojení čehokoliv. Hlavně že to "spuštění" dobře dopadne. Držím palce.R^VR^V

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, držím všechno co mám ať to dobře dopadneV

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik