Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zuzko, to je všelék a když ho budeš užívat "po kapkách" vydrží celou věčnost. Taky se zrovna chystáme pálit "Štanclovici";-D

1 0
možnosti
Foto

Obávám se, že by se ze mě stal notorik;-D;-D Teď vážně, dobře jsem se pobavila, to jsem dnes moc potřebovala. ;-)

2 0
možnosti

Zuzi, příjemně jsem se pobavilaV. Já jsem se tak nějak jeden čas poměrně často nacházela na Moravě a dostala se tudíž i k těm různým -icím. Moji známí mě ukazovali jako raritu, protože, ač jsem s těm dvéřovým a kapůrkovým dostala až v hodně dospělém věku, nějak dokážu, s přesností na procento, odhadnout její sílu či jak se tomu říká. Dokonce i kalvados, co zrál předtím 10 let v dubovém soudku, rozklíčoval můj jazýček. Tak jsem si tak hezky zavzpomínala a těším se, až zase pojedu za svou Pavlínkou. Moji Moraváci či spíše (nejen, ale převážně) Hanáci mi totiž rozumějí R^

2 0
možnosti
Foto

J50a21n36a 27M31a94j40o31v87á

11. 5. 2017 20:20

Tož eště aby se ti na Hané nelíbilo.:-)

2 0
možnosti
Foto

J46a75n66a 11M25a39j45o48v85á

11. 5. 2017 18:51

Zuzi, vzít si chlapa s tisícovkou kompotů, to je fakt dokonalé terno :-))). No kdo tohle má? To jste se báječně vdala a ještě to má krásný vývoj. Kompotovici.

(víte, u nás se říká, že když dojde slivovice hrozí, že bude potřeba zajít k doktorovi. Tak pěkně denně malou sklénečku a dobře bude :-)).

3 0
možnosti

My ve sklepě našli tatínkův "domácí" kalvádos. Také nám ho bylo líto vylít;-D

1 0
možnosti
Foto

kalvádos, to je taky dobrý!;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, stroj se musí promazávat abakterií všecho kolem nás je hodně. A tak přeji jen a jen nemizející zásoby;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, to je jasná věc!

1 0
možnosti
Foto

Tohle by mě nenapadlo. Ale jak tak koukám níže v diskuzi, není takové konání zřejmě ojedinělé.;-)

0 0
možnosti

D44a78v68i52d 66V51l79k

11. 5. 2017 17:04

Ježiš to musí být tvrdý chlast.Toho cukru co v tom bylo ;-D

3 0
možnosti
Foto

Domácí je domácí, mám taky speciální nápojR^;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,41
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik