Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzi, díky za pěknou reportáž.

Ráda jsem zase viděla staré známé a poznala osobně nové známé. Bylo to fajn setkání, na které se mi původně nechtělo jet...

0 0
možnosti
Foto

A už jsem zase s váma, fotky jsou krásné, krásné, stejně jako vy! Zuzi, líbááám v dál, mám tě ráda, pa

2 0
možnosti
Foto

Marti, já tebe taky! A že to ženskejm normálka moc neřikám!

0 0
možnosti

Škoda, že to mám tak daleko. Určitě bych nechyběla!

1 0
možnosti
Foto

R^muselo to být bezva-škoda že jsem tam nebyla dík za zprostředkování zážitků fotečkami-příště mi to snad vyjdeR^R^

0 0
možnosti

R^ Jsem ráda, že jste si to všichni užili. Zdravím tímto. R^

1 0
možnosti

moc hezkej zapis, Zuzo...a moc hezky pondeli a slunce vsude preju

1 0
možnosti

"Rodino", mám vás ráda.

Než jsem se s vámi setkala, občas jsem si chtěla splknout na Novinkách.

Nějak se tam ale koncentrují nadávači na všechno a na všechny.

Zato v tejto "rodině" si notujem na pěknů notečku. Tož přiťukávám na zdraví!

4 0
možnosti
Foto

Díky Zuzano za reportáž obrázky! Snažím se identifikovat koho čtu. Kdo je Tomáš?

0 0
možnosti
Foto

Pěkné. Vypadá to, že jsem tam nakonec přeci jen byla ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS