Diskuse

Nejkrásnější záchod

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zuzko, moc hezký vzpomínání. Na tom "vécátku" se muselo trůnit jedna radost;-D

1 0
možnosti

Mám také nezapomenutelnou vzpomínku. Teta měla na Vysočině krásnej mlejn - velkej, uprostřed dvůr s hnojištěm a na něm vrávorala kadibudka. Vrávorala co se pamatuji a babička říkala tetě: "Marie nech to narovnat, to chce podložit nové šráky dospod!". Marně. Asi byly finance spíš na krávy a kozy, než na kadibudku. Až jednu letní noc děda nastartoval vrtuli - bylo to asi hodně naléhavé - jak tam vrazil - rána, nářek. Vyřítili jsme se z postelí všichni. Chudák děda - sletěl i s kadibudkou z vršku toho hnoje rovnou do močůvky. A nešly otevřít dvířka, protože to celé "leželo na zádech", nohy výš, než hlavu. Trvalo 20 minut, než ho ženské z toho sajrajtu dostaly. A celý další den, než ho vydrbaly na dvoře v neckách. Další tři dny s ním nikdo nechtěl být, protože, aby přerazil ten smrad, postříkal se ještě babiččinou oblíbenou kolínskou. Nechtějte vědět Zuzanko, jak zapůsobí močůvka a konvalinky - živé květy. Do zimy se (konečně!) zrealizovala přístavba WC, a pak už se chodilo do nového. A dalo se dokonce spláchnout. Ale na dědu vzpomínám dodnes s účastí a láskou. Byl to skvělý děda, nikdy si při téhle historce nepostěžoval. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Moc krásný. Kamarád mi na chatu vyrobil kadibudku s patřičnou výzdobou. Na stěně visí kopie "Mým národům". Po celé výšce dveří je zrcadlo. Tím pádem je stále na co koukat. Na škodu věci je, že nevyříznul srdíčko. V budce je dost tma. Ale zase mi tam pověsil svítilnu. Nechybí ani lékárnička a bezpečnostní řetízek na dveře. Romantik má možnost nechat dveře otevřené, kochat se výhledem na nedalekou Zelenou horu.

2 0
možnosti
Foto

no to musí být velká krása! To jde potom všechno samo!

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Jsem velký příznivec malířství a tohle je přesně na moji notu! ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Marku, děkuji za návštěvu!

0 0
možnosti
Foto

No, Zuzko, přinesla jsi mě vzpomínku na chození na kadibudku a dobu, když byl toaleták nahrazen novinami.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

..my nikdy kadibudku neměli, ale u bejvalé tchýně na chalupě je dodnes. Památeční!

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Na základce jsem na záchod vlezla jen když hrozila nehoda.;-) Na gymplu by to už nešlo (+ hodina cesty ráno i odpoledne), ale tam byly docela nové, tak mi to nevadilo...

0 0
možnosti
Foto

R^;-D já na základce 9 let nebyla na školním záchodě, nechápu jak jsem to vydržela, ale v té době neexistoval pitný režim;-D teď jsem otrlá

3 0
možnosti
Foto

To muselo být krásný! Kdysi na prázdninách na něčí chalupě měli klasickou starodávnou kadibudku zevnitř oblepenou vtipy a komiksy - bylo to zábavné a inspirativní.:-):-):-)

3 0
možnosti

P30e91t89r 14S94k89á38c17e24l

26. 4. 2017 17:08

Mno my jsme bydleli v nájmu na statku a tam měli nad hnojištěm "kadibudku", dřevěnou, jak jinak. A na ní vápnem vyvedený nápis "AHA". Vždy když taťka líčil obytné aj. místnosti (měl řeznictví), tak zbytkem vápna přejel vybledlý nápis "AHA" na boku oné místnůstky. Na můj dotaz, proč ten nápis obnovuje, odvětil: "Pokud se někdo z návštěv v domě optá, kde máme onu místnost, odpovím..."půjdeš kolem dvora a tam jak je to AHA". Většinou hosté poděkovali a jak "kadibudku" identifikovali, řekli i oni "AHA", tam je to...!

0 0
možnosti

D10a37v27i70d 87V95l78k

26. 4. 2017 16:29

To já si jen v pokoji namaloval na stěnu červené stopy, jak šel trpaslík z rohu do rohu. Táta pak šílel, kdykoliv tam maloval , protože stopy lezly furt ven. Já si říkal , že to tam mohlo zůstat jako vzpomínka na rozverného syna, ale vysvětlujte to serióznímu právníkovi. ;-)

0 0
možnosti

P59e54t25r 17S64k63á84c52e41l

26. 4. 2017 17:17

Na to malování je vtip, který se možná stal:

Za panem farářem přijel na návštěvu jeho přítel z mládí, zručný malíř. Druhý den ráno měl důstojný pán (tak jsme v mládí farářům říkali) na dveřích v ložnici namalovanou svoji kuchařku, jak jemu jde vstříc s rozevřenou náručí. Pan farář se k ní rozběhl a narazil si nos. U snídaně příteli řekl: "Podruhé mě nenachytáš"! Další ráno měl pan farář u svojí postele namalované papuče a jak se chtěl do nich navléci, zapíchl si do nohy třísku z dřevěné podlahy (žádná "plovoučka"). "Potřetí už mne nedostaneš", řekl svému příteli. Takže další ráno měl na své peřině pan farář skutečné (nenamalované) lidské lejno. Probudil se, uvědomil si předchozí svoje sliby a do exkrementu udeřil rukou se slovy: "Tentokrát Ti nenaletííím"!

1 0
možnosti
Foto

R^Tak me napada, Zuzi, ze bychom Te mohli na nejaky cas zavrit u nas na zachode. Samozrejme, ze i s Tvym malirskym nadobickem. Co Ty na to?:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, dneska už jen s myší a notebookem. Už jen píšu, malování jsem zanechala. Na malování mám děti a vnuky, ti jsou moc šikovní!

1 0
možnosti