Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Správný odkaz na kontrolu hoaxu je tento: http://www.hoax.cz/cze/ - vloudila se mi sem písnička pro Jarku - omlouvám se, ale je to vlastně prima. Kéž by se nám vždycky, když se spleteme, vloudila někam písnička. :-)

0 0
možnosti
Foto

Dano, dík, taky tenhle odkaz v případě, kdy si nejsem jistá, používám

0 0
možnosti

Zuzanko, tady už o hoaxech bylo řečeno skoro všechno, co při čtení napadlo i mně. Snad jen zbývá užitečný odkaz na adresu, kde je lze ověřovat: http://jdem.cz/c695x8 - tedy pokud je člověk bystrý a napadne ho to. Taky se mi stává, že podlehnu panice. A to je asi to správné slovo, které tvůrce baví. Nechápu je, možnosti jsou teď tak úžasné a ztrácet čas takovou "zábavou"... Pozdravuji.

1 0
možnosti

Tuhle jsem na Fb podlehla a poslala taky hoax, po upozornění jsem jej smazala, jo člověk to neuhlídá ač je chytrej, nebo hloupej, občas podlehne...;-D

0 0
možnosti
Foto

Občas si ověřuji zaslané zprávy a trpělivě pak vysvětluji, co je to vlastně hoax. U té velryby taky fakt nevím.....

1 0
možnosti
Foto

Takových zpráv lítá éterem. Ale s tou velrybou nějak nevím...

0 0
možnosti
Foto

Modrá velryba...je mi z ní úzko, ať je to hoax nebo ne.

1 1
možnosti
Foto

To měl být plus, Zuzko :)

0 0
možnosti

S temi parky je to obracene ... vari se v mlece a dvou lzicich vody.-)

.

Mam obavy, aby Modra velryba nefungovala jako navod.

1 0
možnosti

D38a22v66i17d 24V56l86k

24. 4. 2017 16:16

Tohle už není totiž svět faktů, tohle je svět dojmů. I pro lidi už je dnes důležitější než jací jsou, jaký dělají dojem. Zuzko a ty jsi bezesporu chytrá blondýna.

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, obavam se, ze zpravy o nebezpeci modre velryby nejsou hoaxem. A i kdyby byly, jde tu o princip, nakolik muze cileny internetovy atak ublizit naivnim lidem.

1 0
možnosti

R^Zuzi, hoaxů mezi lidmi běhá i od huby k hubě nesčetně, člověk musí trošku prosívat, co se k němu dostane:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik