Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzanko, nejhezčí je na Vás kromě prima článků Váš úsměv. Graguluji - VIP to už je něco. Hezké svátky. Mimochodem - já chtěla být jako pětiletá pasačkou kachniček. To je taky pěkné povolání - a je nás dnes málo. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dano, děkuju. Pasačka kachniček...to by se mi taky líbilo!

0 0
možnosti
Foto

R^Já jsem chtěla být princezna, abych nemusela chodit do školy, protože mě to tam děsně nebavilo. Nakonec jsem tam vydržela do 24.;-D;-D;-D

A kdy a kde budou ty palačinky?;-)

1 0
možnosti

M12a30r86t61i14n 26R31a76m

12. 4. 2017 16:38

Jedná karma za blog a druhá za pěknou fotku!

1 0
možnosti

D31a23v52i42d 15V67l69k

12. 4. 2017 14:35

Zuzi ty máš novou fotku! Jsi tam hotová blonďatá arijská bohyněR^. Já vůbec nevím, jestli Tě na tom srazu poznám.Jo a já chtěl být vždycky hajnej. Jenom ve druhé třídě jsem ze srandy řekl , že budu kosmonaut jak Remek a bych zamachroval před holkama. Pak jsem vystudoval Hornictví hornická geologie podobor hlubinné vrtání nafty(Ano opravdu jsem odborník pře díry a vrty) a vidíš prodávám koupelny a dovážím z Evropy kachličky a nábytky a baterie atd. Ale dost často bych chtěl být opravdu radši ten hajnej. Protože "Hajnej je lesa pán! Zvěří je milován!":-)

1 0
možnosti
Foto

tak jako proč bys mě nepoznal? Tohle je fotka půl roku stará, jen je trochu mázlá no...

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, až budeš tou palačinkářkou, tak si u Tebe objednávám první ochutnávací kousek. A mimochodem, na té nové profilovce Ti to moc sekne:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju, Honzo, já mám s focením problém...nerada teda, fakt nerada se fotím...

2 0
možnosti

Já chtěla být námořník, ale herečka taky... :-);-D

1 0
možnosti
Foto

námořník je dobrá volba!

0 0
možnosti
Foto

Co to mé oči vidí za mladici? A fajn blog k tomu!;-)R^

3 0
možnosti

A palačinka se slaným karamelem, to je sen... a máte pravdu. Tohle je krásná práce.:-)

1 0
možnosti

To je jasne, ze zvedat palacinky je mnohem lepsi, nez zvedat jen obycejne suche cinky.-)

2 0
možnosti

tenky, skoro pruhledny palacinky?

vidim novou fotku!!! ne tech palacinek - Tebe!

2 0
možnosti
Foto

no jo, Marku, kolega mi naznačil, že by to chtělo inovaci. Ale se nerada fotím, tak mám už jen tuhle...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS