Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzko, o tom zavesovym stylu kabelek nosenych na zapesti jsem uz kdysi davno psal a delal si z toho srandu. a vida...vona je to vedecka teorie!!!!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, hlavně klid. Jsem na tom úplně stejné, navíc nosím batuzek i k sukni, no to je teprve trapas, avšak moje krční páteř si chrochta blahem. Takže pohoda:-)))

0 0
možnosti
Foto

Soňo, nějak se nemůžu k tomu batůžku odhodlat...i když by si moje krční páteř určitě libovala...

0 0
možnosti

Celý život jsem toužila mít čas a dost peněz v zaměstnání na podobný "vědecký výzkum". Kdyby to bylo vždycky jen o kabelkách a rtěnkách... Zdravím Zuzanko;-D

0 0
možnosti
Foto

Dano, taky zdravím! A takové zaměstnání by se líbilo i mně. Práce snů prostě.

0 0
možnosti

J72a49n 33P73a88l46l97a25s

3. 4. 2017 21:40

Dobrý večer, styl nošení kabelek není můj obor, ale jednou mi žena dala kabelku podržet a odnesly to plotýnky.

1 0
možnosti
Foto

A co teprve obsah, ten taky hodně vypoví.;-) Jakože "crossbody" je blbě? Tak proč je prodávají? Já mám jednu takovou hezkou, velkou, co je určená k nošení přes ruku... Ale přišla jsem na zajímavou věc. Ono mi to tak nějak překáží.;-D

0 0
možnosti

D36a54v75i33d 42V56l71k

3. 4. 2017 18:38

Ale zasejc se o těch kravinách hezky bloguje Zuzi;-)

2 0
možnosti
Foto

Možná, že jsem taky úplně nemožná a trapná, protože já nosím do práce převážně batoh (kvůli bolavým zádům) a pokud mám kabelku, tak asi taky na různé způsoby, podle toho jaké mají držadlo, to dá rozum, ne? Ti vědci dělají ze všeho hned vědu, lepší někdy nevědět...R^:-):-):-)

2 0
možnosti

J17a58n 26P25a83l49l16a76s

3. 4. 2017 21:34

Jan Werich: Věda se nedá dělat ani z vědy, natož ze života.

0 0
možnosti

Zuzi, v zájmu zachování zdravých zad i mysli, nosit zavazadla pokaždé jinak a vědátorské traktáty nečíst ;-)R^

3 0
možnosti

Jano, Vy jste trefila hřebík na hlavičku;-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, radeji nebudu hledat studie o noseni panskych aktovek, pripadne technice cesani vlasu. Urcite bych dopadl spatne a citil se trapne;-D:-)

2 0
možnosti

Nošení pánských aktovek - pořídit si ruksáček a máte vystaráno.;-) S technikou česání vlasů už to ale je horší, tady si my oba dva pane Jene, musíme dávat pozor, abychom, jak díte, nedopadli špatně;-D:-)

2 0
možnosti

R^Paní Zuzano, jak vidím, tak asi trpíte víceosobnostním syndrómém.;-) Raději to moc nerozmazávejte, aby na Vás nakonec neposlali psychiatrické saniťaky;-DAle žerty stranou, díky za úsměvný blog, dnes ráno jsme se po pár krásných dnech na jihozápadě Evropy a pak ideálně dvou jarních dnech zde na severu probudili do pozdně podzimního a protivného severského počasí, tak nálada pod psa. Váš článek to spravil, moje žena (neumějící česky) nahledla přes moje rameno na počítač a zeptala se mě, "co tam ta podle fotografie sympatická paní napsala, že se tu tak tlemíš", tak jí to teď budu muset pracně překládat. No snad nebude na Vás žárlit, jak jeden čas dle jejího vyjádření si zažárlila na Vaší blogovou kolegyni paní Janu S.;-D

2 0
možnosti
Foto

jééé... děkuju! A že zdravím vaši ženu!

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik