Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

znovu žádám blogera Hejnu, aby pod mé články NIC nepsal!!! Jeho zlé výpady na moji adresu a adresu paní Dubcové jsou jen pokračováním dusné atmosféry na blogu lidovek.

Sice mi zvyšuje čtenost, ale o takového "čtenáře" a "diskutéra" opravdu nestojím, jen mi ho může být maximálně líto, ale kupodivu není. Je to zlý a zahořklý člověk.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

no...pokud jsem Hejnovi lhostejná, doporučuji mu nečíst mé články, jak vidím, vrací se k nim opakovaně. Já ho nečtu ani ho nekomentuji. Ona ta diskuze na BB byla velmi výživná. Slovník J.H. byl opravdu za hranou, ale na rozdíl od něj si to nearchivuji ani neověřuji notářsky. Tenhle zlý člověk mi nestojí za to...

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem se těšila, že máš sebraný jeho hlášky...:-(

0 0
možnosti
Foto

Šárko, bohužel ne. A marně jsem po něm pátrala na netu. On byl jedinečný v té době.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik