Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzano, já lítám furt, zadek nezadek. Často ale taky padám, což je hnusný - vždycky nadskočim na posteli, jak kdyby mi do zadku zabodli kudlu. Hezky jsi to napsala! R^

1 0
možnosti
Foto

dyk seš taky mladá holka, Šárko! Jo a padám taky a to není příjemný...

0 0
možnosti

a treba za tohle nominace ode me!

1 0
možnosti
Foto

Marku, dík! Dnes v noci budu určitě lítat!

0 0
možnosti

Ve snech lítám vlastním pohonem víc než často (navzdory přebytečným kilům), a před hrozícím držkopádem mě prozatím vždycky zachránilo probuzení. Zato do útrob ocelových ptáků lezu nerada. Tam se sice na probuzení spoléhat nemohu, ale několik doušků povzbuzujícího nápoje mě ze stavu otupělosti strachem rychle vyvede.

1 0
možnosti

To je zajímavé. Mám už také těžký zadek, ale když jsem se chtěla v moři potopit, pořád plaval na hladině. Luštěninami to nebylo.;-(?

1 0
možnosti
Foto

R^ Litani je super, a cestovani taky! Jednou jsem dokonce byla na konci sveta!

1 0
možnosti

Mně se Zuzanko ve snech celý život zdávaly blbosti. Ovšem věrohodné. A některé jsem si i pamatovala. Nelituji toho. A snad jako za odměnu, poslední léta začínají i mé sny být trochu hudební. No, endlich! :-) Pěkný večer přeji a zdravím.:-)

0 0
možnosti

Neplakej, však jsi ještě mladá!!! ;-D

1 0
možnosti

J84i58ř41í 75B30o93č22e84k

27. 3. 2017 10:55

já v mých snech naopak padal. už mě to ale taky přešlo

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, zkus v tom snu zavřít oči a zatočit se dokolečka. Když je zas otevřeš, budeš úplně jinde a nepřítel bude pryč. Sice jsem to nezkoušel, ale musí to fungovat, neb ve snech zabere vše, co čemu věříme. Měj krásné dny a sny:-)

1 0
možnosti
Foto

Taky už skoro nelítám:-(. Škoda, škoda. Ale třeba se zase někdy zadaří:-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS