Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já už ti dlouho říkám, že nám zahájili, že jsme ségry! Zas mi mluvíš z duše....:-)

1 0
možnosti
Foto

Posilovnu klidně, ale školní tělák nikdy!;-) Byla jsem levá snad na všechno, co se tam dělalo, a mně nepomohlo ani tvářit se zeleně...:-P

0 0
možnosti

S těma tělocvičnama to máme obě stejné...:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Sport by mel slouzit predevsim k tomu,aby se clovek citil v pohode. Muceni ma smysl jen kdyz clovek zacina, pokud se por par tydnech sport nestane drogou, nac se premahat.

Telocvik byñ vzdycky orientovany na vykon a cviceni byvalo nezazivne. Vztah ke sportu jsem si vypestovala az jako dospela. Ve skole jsem mivala hruzu z patnactistovky a ted s radosti beham i deset kilometru

1 0
možnosti
Foto

Ono je taky hloupost vybírat mezi stravou a aerobní činností. Úspěchu může člověk dosáhnout pouze kombinací obojího a k tomu alespoň nějaké posilování celého těla. Ono se to moc neví, ale nejlepší spalovač tuku jsou vlastni svaly. A jelikož je srdce také sval, pak se ho určitě vyplatí posilovat, k čemuž slouží právě aerobní činnost. A to bez ohledu, jestli máte předpoklady k výrazným výsledkům.

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, to to trvalo. Navíc, abys dostala rozum, tak Tě k tomu musela dovést věda. Ale nikdy není pozdě a já věřím, že do těch dvaceti procent patřím taky;-D

1 0
možnosti
Foto

Já měla tenhle rozum dycky, Honzo. Jen ta věda mi to podepřela argumentačně a vědecky

1 0
možnosti

Než hodinu s funícími spoludříči v jedné místnosti, to raději třicet kilometrů pěšky šumnými háji, Zuzi;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Jasná věc! jako zajíc patřím rozhodopádně do hájů!

2 0
možnosti

J67i70ř83í 35B77o38č17e37k

22. 3. 2017 13:30

já taky viděl posilovnu jenom zvenku. neláká mě to a výčitky kvůli tomu nemám

1 0
možnosti

clovek se ma tejrat jen do ty chvile, kdy je mu to prijemny. u me se endorfiny dostavujou u stolu, ne v posilovne. vyzkousel jsem i to, ale se stolem se to fakt neda srovnat!!!!

1 0
možnosti
Foto

máš pravdu, Marku, jako dycky!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS