Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzo...já ti povím, kde je dvojník . když jezdím do Prahy, na nádraží ve spodním vestibulu je takový dyzajnový obchodík... jméno mi vypadlo. Jedu tím rychlým chodníkem od vlaku v ústrety Praze a tam proti těmhle eskalátorům v růžový pláštěně přes celou výlohu... reklamní Ovčáček.. tak proboha dva už stačí, ne? jo a nedá mi to... čas to byl krásný a já... prejže Claudia. Kardinální. Žiju tim, co to de;-D Krásný jaroR^

1 0
možnosti
Foto

Radko, fakt že jo, celá Claudia! A ta byla teda nejkrásnější!

1 0
možnosti

Nosím Zuzanko brejle od svých 9 let, teď už mě stojí 1,5 vejplaty a tak kdyby mi někdo řekl, že vypadám jako Ovčáček - no, asi bych ho zkusila zabít. :-) A pak bych je šla reklamovat do optiky, kde mě na ně ukecali. :-) Za vadu na kráse :-):-):-). Naštěstí mi to ještě nikdo neřekl, ale kdo ví, třeba si netroufli ;-D. Zdravím a doporučuji - otevřete si na netu stránky Brýle od Diora a chvíli na ně koukejte. Na Ovčáčka zcela určitě zapomenete. Ale vynechte ceník.! Pěkný den.

1 0
možnosti

delsi dobu jsem te nevidel, ale tak rychlou a perfektni metamorfozu nepredpokladam...

0 0
možnosti

J40a74r90a 16R87a92n73k

13. 3. 2017 23:44

Zkuste Jackie O - ty slunecniR^:-) Nebo John Lennon, dalsi moznost je Elton John.

0 0
možnosti

Vměšuji se do debaty a snad Vás potěším... Není důležité, že máte brýle podobné jako kdosi, ale je důležitější, že za těmi brýlemi jsou Vaše oči a tedy jen a pouze Váš pohled na svět ;-)Ten pohled, na který se těšíme my všichni, Vašich blogů čteči.

Sama za sebe dodávám, že nedávno jsem dala lehce vyšší částku za to, abych brýle po třiceti letech na zbytek života odložila. A je to krááása! Prší mi do očí, ale už nepotřebuji stěrače:-)

2 0
možnosti
Foto

Mirko, to je krása...děkuju! U mě je problém v tom, že nosím brejle ráda, kupodivu. A i když se nebojím u doktorů takřka ničeho, nějak si nedovedu představit, že by se mi šťourali v očích.

0 0
možnosti

A kde je foto? Určitě ti brýle sluší víc než jemu :-)

0 0
možnosti

Já ty celebrity neznám - už jsem to tady dneska někde zmínil:) Slovo "Ovčáček" mě ve spojení s Tebou Zuzko evokuje maximálně zdrobnělinu samce od ovce - takový máš vlasy:-)R^

0 0
možnosti

D93a25v59i61d 68V41l59k

13. 3. 2017 15:17

Mio ty vůbec nevypadáš jako Ovčáček:-)V

1 0
možnosti
Foto

Milane, Milane, vem si pořádný brejle! (vzkaz pro Tvého kamoše Milana);-D

1 0
možnosti
Foto

;-Dvyřídím! Ale na obranu Milana - on myslel ty brejle...ne ksicht a charakter

1 0
možnosti
Foto

R^Taky jsem Tě nedávno viděl, jak jsme měli ten sraz. Pravda, podstatný detail, jakým jsou brýle, jsem moc nevnímal, my chlapi to obvykle máme postavené trochu jinak. A tak Ti mohu směle oponovat, vypadáš skvěle:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, to jsem neměla ještě brejle ala Ovčáček! A děkuji za poklonu, ty jsi pravý muž!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS