Diskuse

Jak se mi vymkla oslava MDŽ

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To se Vám musí zachvět osrdí každé MDŽ že? Já bych na počest pořádala ten den mejdan každoročně. A synek ať se připojí, může si nabulíkovat, že slaví on a narozky. ale obě tajně víme Zuzanko, že největší sláva je to pro maminky, když se ten mrňousek pořádně rozeřve.;-DR^V

1 0
možnosti
Foto

on byla malinkej, tak moc neřval. Ale byl krásnej...

0 0
možnosti
JB

není to tak dávno, co mi manželka volala do práce, že už má stahy, ale že se nic neděje. Že se večer v klidu dokouká na seriál a pojedeme. Nedokoukala, jeli jsme už v sedm a za necelou hodinku bylo po všem. Předevčírem syn oslavil ve zdraví 11. narozeniny

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, tak to má být. A hlavně je taky na co krásně vzpomínat.R^

1 0
možnosti
Foto

Skvělá oslava! Takhle podobně jsem

Slavila svoje narozeniny.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Taky jsem absolvovala ŠÚUV. Babinec a jedno z nej období mého života:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Nesmírně krásný, Zuzano. A ještě k tomu srandovní! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak takováhle oslava MDŽ teda stojí za to! R^:-):-):-)

0 0
možnosti
DP

Opět pěkné počteníčko, paní Zuzano, Vy nikdy nezklamete.R^:-)Trochu mě udivilo, že jste tehdy Vašemu panu exmanželovi neukázala "ručně", co si o něm v duchu myslíte, ale asi už jste byla věděla z předchozí zkušenosti, že by to stejně k ničemu nebylo. Bohužel i takoví týpkové mezi námi muži jsou, nevím, jestli je jich hodně nebo málo, to ať posoudí ctěné čtenářky ze své zkušenosti. Tady na severu se jim říká "buffel" to slovo sice vlastně v češtině zanamená buvol, ale kvůli svému i ve zdejším jazyce lidskému uchu "nepříjemnému" zvuku, dobře vykresluje, co jsou chlapi toho typu zač.

1 0
možnosti
Foto

Dane, měla jsem fakt jiný starosti, seděla jsem už synkovi na hlavičce;-) a děkuju za pochvalu!

0 0
možnosti
ND

Jo, moc se mi tvé vyprávění líbí a Jakub se ti opravdu povedl, ale Terezka taky!:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Kluk přišel na svět prakticky na mejdanu. Tak to má určitě dobrý smysl pro humor:-)

1 0
možnosti