Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, je to dar takhle humorne popsat stav mysli. R^;-)

0 0
možnosti

Máme doma něco podobného, u nás vládne manželovo "pasivní resistence". Kdysi ji odkoukal v seriálu Taková normální rodinka od mužské části rodiny a když něco dělat nechce, používá ji mistrně. I můj Šumíček to ovšem střídá se záchvaty píle a to pak mám připraveno několik činností a jsem ve střehu. Už nám to takhle pěkně klape 37 let - zdravím ZuzankoR^, až na toho myslivce je to u nás jak přes kopírák. :-)V

0 0
možnosti

Pokud pana Zajíce honíte do rekonstrukčních prací, měl by se naučit a používat tento argument: "Jo, jasně, vím o tom a chystám se na to. To mně to musíš každého půl roku připomínat?"

0 0
možnosti
Foto

tak tento argument používá furt...

0 0
možnosti

neshromazdovat/likvidovat/zit

2 0
možnosti
Foto

Marku, moje řeč, moje řeč!

0 0
možnosti

Je zajímavý, že když se dá člověk do vyklízení, jak ty věci nabobtnají 

2 0
možnosti

:-)R^ Zuzi, to je zkrátka tak - nimrodi a rybáři, jsou zásobovači, kteří nemají zásob nikdy dost - z mého prvního manželství s rybářem zkušenost ;-)

2 0
možnosti
Foto

my máme v mrazáku všechno....jen ne místo.

3 0
možnosti
Foto

Zuzanko, no ač mnohé infarktní stavy, pobavilo mě to. Vy máte doma Zajíce a já Columbovou ;-D;-DR^R^ karmu dávám velikou:-)

3 0
možnosti

Pěkné počteníčkoR^, dnes tu máme dost depresivní den se studeným a vlhkým větrem od moře, po přečtení Vašeho vtipného blogu se i to naše klima nějak lépe snáší.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jé, Dane, děkuju! I já mám po takové pochvale hned lepší náladu!

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, krásně se to četlo...rovnoměrně. ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, nechci Tě strašit, ale starý dům dovede být záludný. Po létech skončíš s rekonstrukcí a najednou zjistíš, že můžeš začít znovu z druhého konce. Pan zajíc to možná tuší, ale raději si to nechává pro sebe, aby ses na něj nezlobila;-)

Měj krásný den:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, neboj, já vím, co obnáší starej baráček...:-P

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS