Diskuse

Den jinak s ČT

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc hezké a milé čtení Zuzanko, od Vás ty mandličky určitě pacientům šmakovaly. Zdravím.:-)

1 0
možnosti
Foto

no ony budou na velikonočních koláčích jako zdobení. A chutnat teda budou určitě. Na vánoční pečení jim půjdu louskat ořechy. Doufám, že nebudou kamenný ;-)

0 0
možnosti
Foto

Áááá, já chci taky, beru i ten úklid v zoo!:-)

1 0
možnosti
JS

Zuzi, moc fajn počinek i písánek - obé se mi líbí:-)R^

1 0
možnosti
Foto

zaprvé R^ za druhé, protože hezká dobrá věcR^ a za třetíR^no já čokoládu tak těžce miluju, že bych tam nemohla...to by byla vostuda... jako Baloun bych byla;-DZuzko, krásný dny přeju:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, však taky byla...mňam! A velikej hrnec jí byl!

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, tak za tohle Ti patří velký dík:-)V

1 0
možnosti
Foto

no Honzo, děkuju za dík, ale já to dělala čistě ze zištných důvodů, přece se mi to líbilo a to pak není nic záslužného, ne?;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzano, to musel být nádherný den! Popis se velmi povedl, ostatně jako vždy....R^R^R^R^V

4 0
možnosti
MV

jeden takovej den leckdy vyda za celej dlouhej rok, znam to

a dekuju, ze jsi takova, Zuzko!

4 0
možnosti
Foto

Marku, mně se to moc líbilo, to není žádná zásluha přece!

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik