Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tyjo, tak tohle jsi napsala i za mne. Zatím v tom ale naštěstí tolik nelitám... :-) A napsala jsi to nádherně!V:-)R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Šárko, dík za pochvalu, od tebe mě to moc těší

0 0
možnosti
DV

D39a37v57i17d 14V40l96k

17. 2. 2017 7:28

Báječný blog.Skvěle napsáno,vtipné a lidské. Mám rád Zuzku Zajícovou. To je taky pěkný comingout,když se Vlk přizná ,že má rád Zajíce ne???Zuzi díky za pěkné čteníV:-)

1 0
možnosti
DV

D90a83v85i28d 57V56l21k

17. 2. 2017 7:29

Sakra tak máš dva vlastně tři příspěvky-ten první se mi nezobrazoval.;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
DV

D27a54v98i67d 94V19l23k

17. 2. 2017 7:24

Milá Zuzko, snad pan Zajíc dovolí, ale já to musím říct veřejně. Já Tě mám rád a mám Tě rád i s touto drobnou obsedantní úchylkou ;-D;-D;-D.Sakra to je dneska den plný coming outů. K čemu bych se tak přiznal já????Jo a báječnej blogVVV

1 0
možnosti
Foto

Davidku, to je pro m velká čest, že mě má rád vlk, a eště ke všemu mladej vlk!!!

0 0
možnosti

Kapuce mi ještě nepřijdou tak - jak bych to řekla delikátně - indiskrétní. To já s sebou pokaždé trhnu, když vidím, jak někomu kouká spodní košile pod horním svetříkem. Naše babi tomu říkala: "Koukej, čouhá ti podolek!", anebo: "Bacha, máš úterý přes čtvrtek!", no a najednou je to dokonce móda. Ve mě pořád zůstává kus té mé babičky a taky mám chuť zastrkávat. ;-) Pěkný víkend přeji paní Zuzanko. Dala jste tomu to správné napětí :-).

0 0
možnosti
PS

P80e39t56r 90S89k54á81c61e32l

16. 2. 2017 23:06

Kapuci mně vždy před odchodem z domu rovná manželka. Ale Vy, paní autorko, si dejte pozor na svoje nutkání. Totiž jako u každé závislosti to funguje tak, že "zkusíš to", "zvykneš si na to" a "potom jsi závislý/á". Cesta zpět potom vyžaduje silnou vůli, zdravý rozum.

0 0
možnosti
Foto

Přiznám se bez mučení, Zuzko. Moje kapucka je na zádech věčně naruby. Fakt. A lezou z toho švy. Brr. ;-D

1 0
možnosti
Foto

No nazdar, já jsem asi taky ten typ, co má pořád něco překroucenýho. Nedělám to schválně, prostě zrovna myslím na jiné věci.Tak, prosím, nejdříve upozornit verbálně, abych se moc neleklaR^;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DV práci jsme před lety fasovaly mikinky s kapuckou. A vzájemně si je rovnáme. On si jeden na tu kapucku nějak nevidí.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, k tobě pasuje mikinka...já bych fasovala mikinu xxl:-P

1 0
možnosti
Foto

ParádaR^;-D;-D. Občas pociťuju nutkání povytáhnout někomu kalhoty, když mu lezou dolů;-D. Známá upozornila mladíka, který šel před ní a měl kalhoty proklatě nízko, aby si to koukal pořádně oblíct nebo mu jednu střelí. Divila jsem se: ,,Ty jsi ho znala?" ,,Né, ale děsně mě to rozčilovalo." ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

teda na mně byste asi musela přerovnávat pořád něco jsem hroznej lajdákR^

0 0
možnosti
Foto

jo a taky mě děsně svádí odhrnovat lidem vlasy z očí:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik