Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No u nás se kočky od vedle dostaví nepozvané a je klika, když ještě neutírám zbytky po pranici. A pak dokazujte, kdo si začal, že? A tak to přecházím a snídani dostanou prostě vždycky. Jsem holt měkká :-) Užívejte si pěkný víkend a zas něco vtipného napište. Budu se těšit. R^

0 0
možnosti

A jste si jistá paní Zuzanko, že si nepozvali kamarády od vedle? To víte, ve stylu kriminalistiky - chlupy jsou jen nepřímé důkazy. Já jsem měkkosrdcatá - já bych jim tu snídani dala. Asi... No, ale na procházku bych je druhý den nevzala - jen ať vidí! A ty brýle si kupte, anebo aspoň začněte šetřit. Nevím, jak u Vás, ale já na svých 7,5 dioptrií musím už šetřit pokaždé. :-) Tak pěknou dobrou noc.

1 0
možnosti
Foto

Kdepak kamarády, Dano! Jak jde o žvanec, jde slušný vychování stranou!

0 0
možnosti
Foto

R^už aby tu to jaro opravdu bylobude veseleji, ačkoliv s chlupatými miláčky jak vidmo máte doma veselo pořád;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Máš dobře sehranou partu, Zuzano:-)

1 0
možnosti
Foto

Už to cítí všichni, zase bude fajn!R^;-)

1 0
možnosti
JS

Zuzi, jsou to koumácí;-D;-D;-DR^

Přeci neošidí tlamičky ;-)

1 0
možnosti
MV

taky to na me leze, ale jazyk v troube jeste nebyl...

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik