Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

ja mam divny dny rad. jen na sebe nesmej moc casto navazovat...

0 0
možnosti
Foto

Tak v jednom busu sedim , silnice kluziště, naštěstí řidič opatrný. Hezký den.

0 0
možnosti

Mám velké sympatie pro ty, kterým se zdává o slanině paní Zuzanko. Jsem upřímně ráda, že jste přežila. Bohužel protivenstvím asi nebude hned tak konec - právě se na nás řítí ledovka 8-o a tak držím palce - a pozor, klouže to - i bez řidiče. :-) Pozdravuji.

0 0
možnosti
JP

J84a60n 54P63a81l26l61a39s

30. 1. 2017 21:48

Dobrý večer, tohle jsem naštěstí nezažil. Ale souhlasím, že leden je na houby, nicméně zítra končí!

0 0
možnosti
ND

Tvoje vyprávění mě vždycky potěší, je tak útulné 

2 0
možnosti
Foto

Jé, Naďo, to je hezký...dík!

0 0
možnosti
JV

S tím nákupem jste mě rozesmála..chodím do takového malého supermarketu - jediný, kdo je u uzenin v akci, je paní, které táhne cca na 80. Okolo mládež, která nejspíš vyšla rovnou ze základky. Ti se snaží většinou předstírat, že krájí něco do zásoby. Seniorka se sice snaží, ale její odhad váhy je naprosto šílený. A tak hraju vždy v duchu takovou hru: "Hoolka..tohle nebude deset deka. Tipuju tak dvacetčtyři.." a ejhle! Dvacetpět jak dělaných! Pak následuje hledání kódu..a dál..no jako přes kopírák váš případ :-) Asi chodí na stejný školení :-)

2 0
možnosti
Foto

jojo, a pak že my 50+ nemáme šanci! :-/

0 0
možnosti
Foto

Jednou mráček, pak zas sluníčko, tak jde život;-)

1 0
možnosti
JS

Neveselé zážitky, vesele popsané, jsou méně strašící, Zuzi ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

No ono mi to připadalo docela veselý i v reálu. No kromě těch serpentýn...

0 0
možnosti
Foto

R^Aspoň ta dobrá zpráva nakonec, Zuzano,. Ti je nejdůležitější:-)

2 0
možnosti
Foto

Jasně, všechno dobře dopadlo!

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik