Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Flanelka je skvělá do nevytopené chaloupky na první nocování. Pak už je v ní moc teplo. Za mlada patřil do postele spíš hřejivý mužský. Teď už holt máme hlavně ty košilky. Zdravím paní Zuzanko. Možná by pomohla ukolébavka...: http://jdem.cz/cxj4r4 .V

1 0
možnosti
Foto

;-DAle jaké v tom flanelu bylo teplo, u babičky, ve starém baráčku. Ještě mám jedno pyžamo schované.;-) Ale do paneláku je až moc teplé.

1 0
možnosti
Foto

Ubabičky jsem taky spala ve flanelovým pyžámku a ještě pod pruhovanou duchnou.

1 0
možnosti
Foto

Hezky napsané, ale ta radost z nové košíky. Tak hezké sny :-)

0 0
možnosti

Mám podobnou zkušenost, mně tchýňka takovou apartní flanelovou košilku brzy po svatbě vlastnoručně ušila. Zkusila jsem si ji jen jednou a připadala jsem si v ní jako ve svěrací kazajce a půvabná jak stoletá hrošice. Tak jsem to erotické peklo taky z domu brzy vypakovala.

1 0
možnosti

:-) Zuzi, já myslím, že i ve flanelové noční košilce babičkovského střihu, jsi musela vypadat výborně. Silné osobnosti - a tou Ty rozhodně jsi - to tak prostě mají ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já myslím, že ani silná osobnost by téhle flanelce nedopadla dobře!

0 0
možnosti
Foto

R^Však proč ne, Zuzano, všechno se musí vyzkoušet a i když tvrdíš pravý opak, v té flanelce jsi musela být kouzelně půvabná.:-);-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, máš bujnou fantazii, ale zaplaťpánbu za ni!

2 0
možnosti

J89i66ř21í 27B70o46č54e18k

23. 1. 2017 10:48

přiznám se, že ač chlap, noční košile nosím rád (bavlněné, ne flanelové). jsou pohodlné a vzdušné. mám je i s noční čepičkou, ale tu jsem věnoval synovi pro jeho plyšáky. ráno v ní hodně bolí hlava

1 0
možnosti
Foto

noční košili nosil můj bývalý tchán...no, mám k ní tak trochu odpor přiznám se...

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzko, nyní je flanel opět v módě. Pyžamo vlastním, ovšem jen kalhoty, vršek bavlna. Košilky nenosím, protože sebou "pajtluji" ze strany na stranu a ráno jí pak mám kolem krku;-DAle měkoučký flanelový povlečení máme rádi.

1 0
možnosti
Foto

Jitko, flanelový povlečení mám a je super! Ovšem košile stará půl století nikdy!

1 0
možnosti

R^;-)Flanel mě děsí ještě z doby pyžam z tuhého flanelu, který na člověku téměř "stál", když byl vyžehlený a tlačilo to kdekoli...

1 0
možnosti
Foto

Jano, když trochu povolil, tak byl už na vyhození, jak byl sepranej...

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik