Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D87a53v78i60d 68V38l23k

19. 1. 2017 10:49

Zuzi, ale pan Zajíc na mysliveckém plese,???? To musí být pro něj hororová chvilka. Stejně jako pro pana Vlka ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

J11a32n 88P77a82l96l24a44s

18. 1. 2017 21:11

Dobrý večer, pokud najdete tančícího partnera, klidně na ples zajděte. Pokud vím (samozřejmě z doslechu), nehraje se tam ani Kočka leze dírou, ani Ovečka.

Ale s tou Ovečkou to možná byla jiná blogerka. Já si vás trochu pletu - všechny krásné, všechny vtipné. Prostě slast.

1 0
možnosti
Foto

No asi si mě pletete, ale to nevadí. Hlavně že jsme dle Vás všechny vtipné a krásné. To potěší!

0 0
možnosti

No Zuzko, taková maličkost... sehnat si na ples tančícího partnera :-) Třeba se ti zde někdo ozve a pan Zajíc jej schválí ;-D

1 0
možnosti
Foto

Romane, přečetla jsem si a pobavila se!R^

1 0
možnosti

;-)R^ neplesám, ale na šermířský ples v Kolíně, jsem před lety několikrát neodolala, poněvadž to bylo kostýmní a směli tam lidi i jen tak v džínách, takže takový pless no stress ;-)

1 0
možnosti

J53i50ř21í 48B40o37č79e49k

18. 1. 2017 10:28

jsem na tom podobně jako pan Zajíc. můj poslední ples byl ten maturitní a to je tak dávno, že mám strach počítat. naštěstí mě manželka do tance nenutí. ale do tanečních jsem nakonec chodil moc rád, i když většina holek tam byla vyččí než já :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik