Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzano, umíš psát vtipně. Proto tě rád čtu :-)

2 0
možnosti
Foto

Vašku, dík, od tebe mě to moc těší!

0 0
možnosti

Směji se ještě teď paní Zuzano. Vlastně s Vaším článkem ani na ples nepotřebuji chodit. Nedělám to už od svatby. Tehdy jsem pochopila, že mého mužíčka do víru rób nikdy nedostanu. Občas bych bývala ráda šla, ale co člověk neudělá pro klid v rodině. A tak jsem byla moc zvědavá, co jsou "pomůcky" z Vašeho nadpisu. To se mi ulevilo - musím svému milovanému poděkovat. Taky, kde bych je na Rakovnicku, mezi 30 chalupama sháněla, žejo? A teď, když jste to tak barvitě popsala, už si připadám, jako bych si ples užila sama - dokonce televizní !!. Díky a zdravím. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Přežila a to je hlavní! R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko, přežila a i když jsem netančila, nohy mě stejně bolely

1 0
možnosti

Diky, jako vzdy jste na rozdil od tech co sice nejsou rasisti, ale...

pobavila.

1 0
možnosti
Foto

Já chodím plesat zhruba každý rok (no občas jeden vynechám), neb mezi mé reprezentační povinnosti úči patří maturitní ples. Šaty už mám pořešené: střídám 3 černo-černé modýlky, které mi už pár let visí ve skříni. Občas se dopustím odvážné variace (!!) v podobě barevné šáličky, vysoce vyčesaného účesu nebo sádry na noze a berlí. Stahovačky a samodržky popsané v článku - to zní jako středověká tortura! Ale co by člověk neudělal pro krásu. Ještě že prsa mám svoje. Gel už bych do výstřihu nenacpala. Díky za pobavení. R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, i vy jste mě rozesmála. Dík!

0 0
možnosti

D65a11v72i46d 68V61l27k

16. 1. 2017 16:38

Teda a vše vlastně jen proto, abyste nás chlapy obelhaly.

0 0
možnosti
Foto

no jasně, a vy pokaždý rádi nalítnete:-P

0 0
možnosti
Foto

Článek je fajn, pobavil :-)

Kromě mnoha jiných věcí jsem si uvědomil, že vyjmenované pomůcky jsem vlastně taky nikdy v životě nepotřeboval. Čím to asi je? Že by tím, že na plesy zase až tak často nechodím? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Marku, jestli to není tím, že jste chlap...i když...někdy jsou někteří chlapi dost vystajlovaní a nagelovaní a vůbec...

0 0
možnosti
Foto

R^Nojo, holky, máte to složité:-). Ale určitě Ti to, Zuzano, náramně slušelo s tou fotkou se přidávám k Janě:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, nevím, jestli mi to slušelo, ale bylo to tam bezva. Ale jednou mi to stačilo.;-)

2 0
možnosti

R^;-) Zuzi, já chci vidět foto!;-D

4 0
možnosti
Foto

Fotka, prosím, není! Neb jsem se nenechala fotit, jelikož jsem holka stydlivá...

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik