Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Moc hezký, Zuzano.

0 0
možnosti
Foto

Vašku, dík za pochvalu a za návštěvu zde

0 0
možnosti

Trochu mi to připomnělo Kolju - tu scénu, jak potom ti z STB snaživě zvoní klíči. Přesně tak to v životě je. A je dobré si to občas připomenout. Pěkný den paní Zuzanko.

1 0
možnosti
PK

No a to jako co? Byl příslušníkem bezpečnostní organizace, kterou si udržuje každý stát.

0 4
možnosti
VK

Jde o to, jak se ta organizace chová k vlastním lidem ....:-P

3 0
možnosti
DV
Foto

R^ fakt moc hezky napsaný, Zuzko.:-)

2 0
možnosti
Foto

Radko, že jo? takový ze života! A děkuju ti za pochvalu, od tebe si jí cením.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavé a zdá se, že mnoho lidí nepochopilo, o čem vaše vyprávění bylo.

2 0
možnosti
JS

:-) Zuzi, lidi jsou různí zwiřátkové ať jmény či vlastnostmi a (někdy) zvíře lepší člověka R^

0 0
možnosti
ND

Klikla jsem ti, ale nějak nevím co si o tom mám myslet... a to jsem přemýšlivá ;-D

0 0
možnosti
Foto

To je, Naďo jasné. Zuzančina kamarádka ,měla poměr s "estébákem", který ale žádným být nemusel.

No a klapalo jim to, dokud neumřel.

0 4
možnosti
Foto

Myslím, že to je, Zuzanko, výmysl. Žádný bývalý vyšší úředník vnitra bus řídit nebude.

Ale milenec mohl být dobrý, že?

0 3
možnosti
Foto

..jak jsem slyšela, tak prodávám...holky na deckou toho nakecaj...

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik