Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To víte, že Vás lituji paní Zuzanko, hlavě záda - a zklamání. Oboje dovede pěkně bolet. A o obojím bych mohla vyprávět. Tak aspoň na ta záda - fakt mi pomáhá systém cvičení, kterému říkají na rehabilitaci MacKenzie. Jen se bojím, že někomu zázračně a někoho ničí. Každopádně zkuste se na to přeptat a pod dohledem zdatného ošetřovatele (jako v S tebou mě baví svět) to opatrně zkusit. Dělám si psinu, ale skutečně jsem se setkala s tím, že na něho musejí být speciálně vyškolené rehabilitační terapeuti. Já kvůli tomu musela dojíždět do špitálu na Kladno. Ale je fakt, že pomohl a zbavil mě Brufenů a podobných hrůz - teď jen čekám, na jak dlouho., :-P Jinak - početla jsem si a zdravím.

1 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji za projevenou lítost, hned je mi líp!;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik