Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ježíšek je opravdu nevyzpytatelnej, ale neboj, zase přijde, zastydí se a donese něco opravdu trvanlivého a jistého, třeba dofču na Maledivách :-)

0 0
možnosti
Foto

Dopisuji - v pohodě, to je pak teprve smůla.

0 0
možnosti
Foto

To se stává, ale když člověk není v pohod

0 0
možnosti

To víte, že Vás lituji paní Zuzanko, hlavě záda - a zklamání. Oboje dovede pěkně bolet. A o obojím bych mohla vyprávět. Tak aspoň na ta záda - fakt mi pomáhá systém cvičení, kterému říkají na rehabilitaci MacKenzie. Jen se bojím, že někomu zázračně a někoho ničí. Každopádně zkuste se na to přeptat a pod dohledem zdatného ošetřovatele (jako v S tebou mě baví svět) to opatrně zkusit. Dělám si psinu, ale skutečně jsem se setkala s tím, že na něho musejí být speciálně vyškolené rehabilitační terapeuti. Já kvůli tomu musela dojíždět do špitálu na Kladno. Ale je fakt, že pomohl a zbavil mě Brufenů a podobných hrůz - teď jen čekám, na jak dlouho., :-P Jinak - početla jsem si a zdravím.

1 0
možnosti
Foto

Dano, děkuji za projevenou lítost, hned je mi líp!;-)

0 0
možnosti
Foto

chudák Ježíšek, určitě to myslel dobře:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzko, my jsme tak šli před léty třikrát na Nedvědy a pokaždé se nekonali. Moc jsem se na ně těšila, na tu atmosféru tenkrát ještě v letním kině ve Třebové. Ale nakonec jsme si s pár přáteli přesto udělali krásný večer. Tenkrát ještě počítače nebyly, ten mi Ježíšek přinesl až mnohem později;-)

2 0
možnosti
Foto

jo, tak atmosféra, ta byla. Taková studená ale...;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, osobně si myslím, že za to Ježíšek může. Má být důsledný a když už Ti ty lístky nadělil, měl mistra Mišíka uzdravit, to přece umí. A kdyby byl opravdový gentleman, rovnou by s tím uzdravil i Tvá záda:-)

3 0
možnosti
Foto

Jasně, Honzo, ale stejně nevím nevím...Ježíšek je takovej malinkej...

1 0
možnosti

R^Zuzi, nemoce si nevybírají, na koho hupnou ;-)

S tou zádovou potíží - pokud je to křížová oblast, tak to signalizuje oslabení finančních prostředků, pokud je to hrudní, pak je nedostatečnost někde v citových záležitostech a je-li to krční, pak je potřeba se ptát sebe sama, co a nebo kdo mi brání v rozhledu... celkově pak páteřní potíže vyplývají z přetěžování sebe sama i druhými tím, že "makám i za ně"...;-)

2 0
možnosti
Foto

Jano, koukám, že mám všechno! Teda prachy nemám.:-P

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS