Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)ta má teda starosti8-o

myslím že bychom se měly jako chlapi naučit se utěšovat tím, že na velikosti nezáleží ale když jsou příliš velká tak bolí záda...hlavní je naučit se mít rád své tělo a sám sebe-šťastný celý rok přeji všem

0 0
možnosti
Foto

Šárko, tobě taky přeju!

0 0
možnosti
Foto

...no, já klidně. Ale máte pravdu, co je malý, to je pěkný. Takže taky asi ne.

0 0
možnosti
Foto

Tak prsa jsou snad to jediné co bych nechtěla mít jako Kubelková. Na ty svoje už jsem tak nějak zvyklá. No možná bych s ní měnila jiné věci: třeba kdyby chtěla jít za mě zítra učit první den po prázdninách, to by studenti určitě ocenili.:-):-):-)

Zuzko, přeji Vám hezký nový rok, vtipné články a pokud starosti, tak jen samé příjemné ( jako prsa paní K.)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, i já Vám přeju dobrý rok tenhle i následující.

0 0
možnosti

Jasan pasan, takové starosti jsou příjemné starosti... I já mám s tema prsama vazne starosti 

0 0
možnosti
Foto

Zuzano...Vy jste vážně zlatíčko.:-)..no poněvadž jste na to kápla... jakmile si můžeme dovolit řešit blbobsti, je nám vlastně fajn...protože jsou věci vážně horší. Ale já to učešu... není to vážně sranda , aby ta prsa byla zdravá... a to přeju naprosto všem ženským na světě s prsama naprosto všech velikostí. Krásný zdravý a zdravě veselý rok, Zuzko:-) jo....a já taky (nadpis).)))

2 0
možnosti
Foto

Radko, vy jste na to taky kápla, přesně takhle jsem to myslela!

2 0
možnosti
Foto

Zuzanko, asi by to chtělo trochu pozměnit a aplikovat zlaté pořekadlo "sytý hladovému nevěří".

Já znal tři, jednu úplně docela, s "nadměrnými". Ano, na pohled to je pro chlapy líbivý pohled, ale ty ženy s nimi šťastné nebyly a dvě si je nechaly "znormalizovat".

Ta třetí nevím, ztratil jsem ji z dohledu.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, myslím si, že krásná jsou ta, která nosíme s láskou. Hlavně děkuji, že jsou pravá a bez újmy;-)

4 0
možnosti

:-)R^ Zuzi, občas bych řvala hlasem lvím, že kurňa nevím co s tím, že zase povyrostly, holky jedny. Ale jsou méééé méééé, tak je mám a učím se je nosit ;-)

Díky a ať Vám to stále pěkně píše :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to já jsem ráda, že je mám obě....

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzano, víš jaká jsou nejlepší? Taková, s nimiž je jejich majitelka spokojená a jež jsou pro toho jejího nejkrásnější na světě. To si Ti dovoluju tvrdit jako chlap:-)

Užij si krásný rok 2017:-)

4 0
možnosti
Foto

Jéé, tos napsal moc pěkně!

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,52
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik