Diskuse

Milá Bulovko,

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hurá, hurá, hurá, Zuzano! Gratuluju! Taky k naprosto nádhernému, vtipnému a veskrze pozitivnímu článku!!!!!VR^R^R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Zuzi, krásný článek a hlavně nádherná zpráva na konci. Jen tak dál. Drž se, krásné Vánoce - a do nového roku kromě štěstí, lásky a pohody, samozřejmě zdraví.

P.S. Jinak Bulovku taky znám...Mám ji nejblíž, takže ji tak nějak téměř pravidelně minimálně jednou ročně navštěvujeme s naší Ani - dětskou chirurgii...s různě rozbitou hlavou a táááák... To víš, holčička...;-):-) A souhlasím- všichni jsou tam móóóóc hodní :-)

1 0
možnosti
Foto

Helčo, jasná věc! A chválit je potřeba, nadávat umí každej!

0 0
možnosti
Foto

Milá Zuzano, děkujeme vám za vaší důvěru v Nemocnici Na Bulovce a především za vaší statečnost a odhodlání. Hlavně díky tomu se podařilo společně vybojovat šťastný konec. Přejeme vám klidné a spokojené Vánoce a zdraví a štěstí a stále plno energie do dalších let.

M. Šalek, tiskový mluvčí Nemocnice Na Bulovce

3 0
možnosti
Foto

Martine, dostal jste mě...vydržím hodně, ale teď mi tečou slzy....děkuju...

0 0
možnosti
Foto

R^Jsi statečná a oni dobří. Hezké Vánoce, Zuzano:-)

1 0
možnosti
Foto

J64a83n84a 37M11a15j10o66v76á

21. 12. 2016 21:51

Zuzko, gratulace, díky... A pevné zdraví. R^R^

1 0
možnosti

D73a20v72i33d 40V10l78k

21. 12. 2016 19:21

Zuzko,tak hlavně ať o zdraví vydrží a děkuji za hodně osobní blog. Jsi statečná holka.

1 0
možnosti
Foto

Davidku, vono nic jinýho nezbejvá, než bejt statečná. A věřit sobě a doktorům.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, jen vše dobré i ten další rok! R^;-)

0 0
možnosti
Foto

a všechny ostatní, to špatné sis už vybrala až do dna;-)

0 0
možnosti

vzdycky mi ta tvoje zivocisnost prisla lehce zvlastni - ted uz vim proc - krasny a moc preju vsechno dobry o to vic!

0 0
možnosti
Foto

Marku! Živočišnost? No nazdar...

0 0
možnosti
Foto

Zuzko nevím jak blog okomentovat...dojemně reálný a s koncem jak má být.Přeju Ti fajnový Vánoce:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, hlavně zdraví přeju i tobě!

0 0
možnosti

Zuzko, lepší článek jsem od tebe nečetla, až se mi zamlžily oči... Tak hezky pokračuj, buď hodná, ať mají z tebe na Bulovce radost :-):-)

2 0
možnosti
Foto

Naďo, dyk jsem jich už napsala...hodně jsem jich napsala! Tenhle není nejlepší, ale nejradostnější!

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,73
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik