Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ode mě jste už dárek dostala - dověděla jste se, že se po Vás jmenuje šalina :-)

1 0
možnosti
Foto

Krásnej dárek! Děkuju!

0 0
možnosti
Foto

J66a68n 87P15r98a31ž92á16k

15. 12. 2016 14:18

R^Mám lepší nápad, Zuzano. Bude to nehmotné a Ježíšek se s tím tedy ani nebude muset tahat. Přejte si, ať vnukne panu Zajícovi nepřekonatelnou mánii zpracovávat všechnu tu jeho kořenovou zeleninu vlastnoručně sám včetně následného mytí nádobí;-D

1 0
možnosti
Foto

Honzo, škoda, že nejste (nejsi) Ježíšek...

1 0
možnosti
RE

Hezky, vtipně napsanéR^ Takže tadiční škrabka je prakticky skutečně alespoň něco pravicového u nás?!:-) Nejlepší škrabky dělá jisté družstvo mechaniků v Praze, nevím, zda smím uvést název, ale sídlí v Lukášově ulici na Žižkově...:-)

1 0
možnosti
Foto

Romane, sem s tím názvem! A proč byste ho jako nesměl uvést?

0 0
možnosti
JS

Zuzko, to nedostatkové zboží pro leváky Vám nezávidím. U mě je to jedno, protože škrabku zásadně k ničemu nepoužívám. Mám šikovnou kudličku, kterou loupu rychleji a precizněji nežli se škrabkou, která mi vždycky lezla na nervy tím, jak se mi zanášela ;-)

P.S.: panenka plná vzpomínek je pěkná R^

2 0
možnosti
Foto

Jano, když já nožem dělám děsně tlustý šlupky...

1 0
možnosti
Foto

vždycky se u vašeho blogu příjemně pobavím ale manžel Zajíc nosící domů mrkev mě dneska úplně odboural;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuško, já bych vám ho klidně půjčila, abyste viděla, co to obnáší, mít shánčlivýho zajíce :-P

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,57
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik