Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tu zvěřinu závidím ale věřím že je s tím i dost práce

karma za záchranu outfitu pro paní EsterR^;-)

1 0
možnosti

jéééééééééé...a ja cekal, ze krev z kance ozdobi saty pro vsemimilovanou Esterku....

0 0
možnosti
Foto

No, někdo uvidí o Vánocích zlaté prasátko (možná) a u Vás doma bude pro změnu kanec - to je stylové. ;-)Nějak se mi též vybavila moje oblíbená reklama, jak tatínek s holčičkou řeže v lese stromek a pak je honí kňour.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Jojo, tahle reklama má styl. A nikdy nevím, na co vlastně je.

0 0
možnosti

Ten mražák plný zvěřiny vám docela závidím. Taky pamatuji takové časy, když ještě žil tchán, myslivec tělem i duší. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, Milane, není to špatný. V neděli jsme měli kančí se šípkovou. A pečený brambory. Mňam...

1 0
možnosti
Foto

Hezké počtení, Zuzanko. Oni kanci, tedy kňouři, vlastně divoká prasata jsou strašně přemnožená.

Kamarád ze Zemědělské univerzity vyprávěl, jak ve Skotsku líčil, jak u nás ta prasata vyvádí a Skoti jen zírali. U nich je vytloukli už v 19. století.

0 0
možnosti
Foto

Jo, a kdybychom se neviděli, tak šťastné a veselé.

Jirka.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, nemůžu se ubránit srovnání ̈... jen jistá asociace. Jak Jaroslav Kuthan napsal povídku, jak jim - návštěvě - mírumilovný králíček hostitelky zakousl psa..čili Zajíc postrach revíru, kanci si vylamujou tesáky a mávají na dálku bílým symbolem Mír:)).

A jinak, že se už dávno nekoukám, tak ostrozrakem na doporučení pojedu po těch epesních kozajdách na štekli... boty... to je moje;-) a VámR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Radko, abyste nebyla zklamaná...já trochu přeháním. Nejsou do půlky stehen ale nad kolena jo.

1 0
možnosti

D21a46v26i25d 58V43l72k

12. 12. 2016 13:38

Zuzko já jenom nechápu, jak muže Zajíc skolit kance;-D;-D;-D To musí být SuperzajícR^

0 0
možnosti
Foto

Davidku, on už nestřílí, já jsem ho zkazila. On se jen kochá zvířátkama a divočinu kupuje od kolegů.

0 0
možnosti

Drama s mrazákem:

Jak to, že zas máte k obědu husu? Musela jsem ji vytáhnout z mrazáku a dát tam dvě kachny, co byly ve slevě.

(Nekecám, takové výměny dělává poměrně často moje milá kamarádka.)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, na ten pořad se sice nedívám, ale co bych neudělala pro zvědavost;-DKančí nemá chybu a místo šupinky lze použít jeden z jeho tesáků...pro štěstí!;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko, taky se na něj nedívám, jelikož nejsem sama doma, nýbrž v práci. A stejně se tam furt probírá zdraví, diety a hadry, nic pro mě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik