Diskuse

Vodící zajíc

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzano, dáváš ostatním zvířatkům krásný příklad! VR^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Vodící zajíc - sláva mu:-)

2 0
možnosti
Foto

taky budu mít s kvartetem vánoční program:-)...asi si ho odvodím sám:-)

0 0
možnosti
MV

vodici zajic je bajecna zalezitost!

1 0
možnosti
JS

R^ Vodícím Zajícům zdar! :-)

1 0
možnosti

"1. prosince jsme měli s kvartetem benefiční koncert v Betlémské kapli a já jsem Deryla plnohodnotně nahradila." ... to znamená, že jste také vyla za zvuku pozounů? .-))

2 0
možnosti
Foto

...no...zpívat jsem se snažila.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,78
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik