Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to jako že už jdeš zpět? Štastná to žena...já tam ještě nedošel:-)

1 0
možnosti
Foto

Aspoň nebyl čas na smutnění, uteče to jako voda a zas se bude nač těšit.R^;-)

1 0
možnosti
Foto

J78a36n 50P50r96a53ž74á42k

30. 11. 2016 14:52

R^Tak tvrde prechody jako loni, bych nedovolil, mohou byt zivotu nebezpecne i odolnym jedincum. Letos jste to sice mela lehci, ale i tak bych doporucil mezi to vlozit par nenarocnych pripravnych dnu:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, už jsem v jednom fofru!

1 0
možnosti
Foto

furt to není vono, Marku...

0 0
možnosti
JS

Hezky pěkně R^;-)

Ale nezávidím, taky jsem na svůj vlastní hřbet a ruce zažila rekonstrukci a provizoria :-) Pak ale ten pocit, že je hotovo... to se Zuzi nedá vylíčit a to i přesto, že člověku to po čase trochu zevšední:-)

0 0
možnosti
Foto

no jo...ale my rekonstruujeme léta...to je trochu únavný...

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik