Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

v jedné písničce se zpívá, že za většinou problému je zanedbaný sex- tak si lázně užijte, mpžná by to prospělo i spoustě jiných lidí:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Mšené. první den se mimořádně povedl!

0 0
možnosti

Většinou se mi vaše články líbí, ale tento vůbec. Uvědomujete si vůbec, co říkáte ? V podstatě něco jako: "Lidi, držte hubu a krok, stejně nic nezměníte!". Takový přístup by se pantátovi na Hradě velice líbil, protože by mu umožnil pěkně v klídečku a smrádečku dokončit svůj mandát a pak znovu kandidovat s velkou nadějí na úspěch. Rv:-/

0 1
možnosti
Foto

Milane, tak to mě mrzí. Jestli jsem někdy něco nedělala, tak to bylo držet hubu a krok. Jen si bohužel uvědomuju, že změna možná nastane při volbách, ale obávám se, že nenastane. Stádní většina a tak...máme demokracii se vším všudy, i s komunistama, Zemanem a blbejma voličema, co je volí. Vždycky jsem říkala svůj názor a obávám se, že petice neklidný týden je typická akce, která zapadne, přestože s ní souhlasím.

0 0
možnosti

Hlavně si užít toho, co jako jednotlivec ovlivnit můžete a nerozčilovat se tím, co jako jednotlivec neovlivníte:-):-)

3 1
možnosti
Foto

Já jsem taky neklidná, a to tak, že VELMI !!!! A oznamuju, že budu neklidná furt, pokud se něco nestane. Nevím co, nevím kdy, nevím jak, a z toho jsem neklidnější ještě víc. A to jsem ještě nic nepodepsala a do lázní taky nejedu! Ale na Staromáku jsem v pátek byla!!!!!:-)

3 0
možnosti
Foto

Šárko, v sobotu mnou cloumala viróza...ale když jsem pak koukala na záznamy a fotky, muselo to tam být bezva.

0 0
možnosti

Neklidná by měla být kníračka, čtyři kočky a hlavně Zajíc! ... a Vy si, i přes jejich neklid, užijte lázně .-)

4 0
možnosti
Foto

Michale, vynasnažím se! A děkuji!

0 0
možnosti

Sympatický švihák, jakého Vám ze srdce přeji - dobrý masér.

Ten Vás udělá šťastnou.:-)

1 0
možnosti
Foto

No dyk joooo...Věro, masáže jsou nejlepší! A nemusí u toho být masér, stačí mi i masérka!

1 0
možnosti
Foto

Hezky si to užijte, Zuzano. V klidu:-)

1 0
možnosti
Foto

Budu taky hodně psát, mám rozepsáno. A taky louskat ořechy. tedy když mi šviháci dovolí.

1 0
možnosti
Foto

J63a29n 86P52r42a83ž56á96k

31. 10. 2016 10:52

Zuzano, velký R^ za Váš postoj. Nicméně nenechte si tím pokazit pobyt v lázních, tam si přece člověk jezdí odpočinout a třeba se též pobavit mezi těmi šviháky:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, můj postoj je postojem logickým. A děkuji zaR^, jsme na stejné vlně

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS