Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

na mladou kachnicku se nesmi spechat!

0 0
možnosti
JR

J11a11r34a 59R31a95n55k

12. 10. 2016 3:41

Soucitim s Vami, ale Zuzanko, muzete mi odpovedet, z ceho byly ty kulicky? Psala jste "zavarka" - ja tady dumam a nemuzu na to prijit, tak hadam,,,,jatrove?

Priste je zkuste dat na 10 vterin do mikrovlnky, ta Vas neporeze a ony pak do polevky sklouznou. Ja vim, lehce se radi, ja mam zase zbytecnou trisku a nemuzu najit zvetsovaci sklo, pod kterym bych ji mohla videt i vydloubavat. Ale s tou kachnou jste mi dala, asi se pohrnu zitra k Cinanovi, tady je ted bohuzel vsude prekrocanovano, bylo Dikuvzdani a tak v kazde domacnosti asi sedel v troube krocan, na to nemam nervy, ten, ktereho jsme meli v nedeli byl udajne od rana 6.30 v troube, ale kachnu mel v sobe. To tady ted tak delaji, ale stejne to nechutna, jako ceska kachna, chybi tomu kmin a sadlo!!

0 0
možnosti
Foto

Jaro, děkuji za návštěvu! Ta zavářka byla játrová, manžel ji kupuje u soukromníka a je fakt dobrá. Nadělám kuličky, dám zmrazit a mám na několik polívek. Kdybych se škrábala s játrama, tak už asi nemám nějakej ten prstík, jak se znám.:-P

0 0
možnosti
DS

auuuví, taky takové dny mívám, Zuzko, takže mě to bolí za Vás s Vámi :-)

2 0
možnosti
Foto

AUUUU! No ještě jste si mohla tu ruku plasticky zašít, aby vám nezůstala jizva.

2 0
možnosti
Foto

Kláro, vidíte, to mě nenapadlo! Tak příště.

1 0
možnosti
DV

D20a18v55i49d 35V34l10k

11. 10. 2016 17:31

Hele a všiml si pan Zajíc , že máš botox, nebo ho zajímala jenom ta zlatá kachna??;-D;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

nevšiml, měl oči jen pro kachnu. Ruku jsem mu strčila pod nos a to pronesl jen něco v tom smyslu, že to je na šití. No jo...ale kachna chutnala i mně.

3 0
možnosti
Foto

Ty jsi prostě všeumělka! A ještě ke všemu dobře vaříš! R^;-D

2 0
možnosti
ND

No Zuzko, co to vyvádíš? Vypadat jako Doly Bastr se ti zachtělo?;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

J59a10n 44P10r28a17ž37á16k

11. 10. 2016 12:37

R^Zuzano, škoda, že tu není útěšný smajlík, hned bych ho pro Vás použil za vše, co jste vytrpěla panu Zajíci k narozkám:-) A jemu posílám dodatečné přání, ať má i nadále tak statečnou manželku;-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, děkuji! Vyřídím a zdůrazním tu mou statečnost.

1 0
možnosti
Foto

:-) ... Nedomýšlím, kdyby manžel trval na tom autě ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jo, to jsem se taky lekla, že rozuzlení bude, že pan Zajíc toužil po autu-kachně. Dnes už jde o veterána.... Myslím auto! :-)

1 0
možnosti
Foto

J97a19n52a 17M35a84j36o26v77á

11. 10. 2016 12:19

Zuzi, ať už se vám katastrofy vyhýbajíR^:-)

1 0
možnosti
VF

Sem-tam katastrofička naučí ostražitosti, když už neplatí heslo:

při práci přemýšlej,

chybami se člověk učí.

Je zajímavé, že uvedená hesla na mě vůbec neúčinkují a chyby opakuji.

Paní Zuzko,přeji brzké zahojení!

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik