Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ všem páníčkům, kteří se nechali adoptovat od chlupatých potvůrek V

1 0
možnosti

J55a34n 66P11a62l77l52a82s

11. 10. 2016 21:44

Dobrý večer, reaguji opožděně, nějak jsem Váš článek přehlédl. Před časem jsem kolegy v práci nadchnul hláškou: „Vyměním černý manžestráky za zrzavý nebo zrzavýho kocoura za černýho.“

Karma jako vždy, ale musím Vám vyhubovat za větu „Vlastnila jsem během života běhu mourky, zrzečky i černé...“ Chápete, čeho jste se dopustila?

0 0
možnosti
Foto

Šmarja!!!Máte pravdu!!! Byla jsem vlastněna přece!!!No stydím se...

1 0
možnosti

Když jsme měli Elu, chlupy byly úplně všude, i v polívce, prostě všude, Leonberger je tím pověstný, a ani já jsem nebyla schopná vyjít mezi lidi bez chlupů :-)

0 0
možnosti
Foto

Naďo, ty psí jsou podle mýho horší, ty jsou pichlavý a odstraňují se ještě hůř než kočičí.

0 0
možnosti

Hezký! Včera jsem dceři slíbil, že se budu starat o její "adoptovanou" micinu. A to jsem nevěděl, že patří k ní, jen jsem po návštěvě viděl tu cicu pod balkonem a bylo mi to jasný...

1 0
možnosti
Foto

Lukáši, chválím, tak to má bejt. Praví muži jsou ke zvířatům laskaví!

0 0
možnosti

Tak takhle chlupatá jsem taky! Tři psi a kocourek a je zaděláno na poznámky na obědě u tchýně. Někdy mám pocit, že mám víc chlupů než moji mazlíčci dohromady, Boj nemůžeme vyhrát, ale nesmíme ho vzdát!

2 0
možnosti

pouťový nadpis článku: "Jsem chlupatá...všude"

odpověď: Já ne. Nejsem opice.

0 2
možnosti
Foto

Filipe, to jsem ráda! A asi taky nemáte kočku...

0 0
možnosti

...Ty bys zasloužila na chlupatou!!:-P Takhle nás vodit za nos...precizně! ;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Mirko, jak to? Dyk jsem napsala pravdu pravdoucí přece!:-P

1 0
možnosti

Nečekal jsem, že se skutečně dozvím, že máte chlupatou Mindu. ;-)

1 0
možnosti

D13a44v45i93d 98V20l24k

6. 10. 2016 8:42

Zuzko ty by jsi to blogování měla vyučovat.Dokonale jsi naplnila pravidlo, že nejdůležitější je dobrý Titulek.BravoR^

1 0
možnosti
Foto

Davide, to je jasná věc! Dyk ty umíš dávat taky slušný názvy

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik