Diskuse

Moře....

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když tomu nic nebrání, k moři se dá vyrazit i v zimě. Třeba nějaký last na Kanáry, pokud možno na jih.

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to si nechám večer líbit, příjemné odpoutání od denních starostí.Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Soňo, jsem ráda, že jsem napomohla odpoutání!

1 0
možnosti
Foto

Dneska jsem si vtipně zapomněla deštník, takže jsem solidně promokla - nějak mi asi nedošlo, že už není léto. Díky za hřejivé prosluněné fotky.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavlo, já měla deštník, ale stejně jsem byla mokrá. Nějak mi nestačil na tu průtrž.

0 0
možnosti
Foto

R^Vůbec bych neprotestoval...:-)

0 0
možnosti

Moje maminka byla v dětské léčebně u Jadranu. Chtěla tam v dospělosti znovu jet.

Tatínek na to pravil: Slávi, moře - samá voda. Pojď do vinohradu, podívaj sa, jak má nasaděný burgund, to je krása! Co moře.

Vy ale vzpomínejte a těšte se. Také bych jela (áách).:-)

0 0
možnosti
Foto

Věro, tak on ten vinohrad je taky krásnej...

0 0
možnosti

.. a teď minutu ticha ... za Mrtvé moře .-)

R^

2 0
možnosti

Jéééé :-)V Mě to nikdo nevyvrátí, moře je prostě balzám pro duši a tělo!

1 0
možnosti

D93a36v88i46d 45V70l57k

3. 10. 2016 11:00

Škoda , že tam ještě na pláži neleží nějaká krásná opálená Zuzka v bikinách, to by teprve byla vzpruhaR^

0 0
možnosti
Foto

Davide, to je zcela nereálná představa, neboť jsem typickou blondýnou, takže na plážích svítím do daleka.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS